| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2008 年 9 月 29 日 星期一 Weather: |
My TopIc:久違了的各位BAbi=]  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
久違了的BLOG子、久違了的各位BAbi:
好久不見了=]
由於本人掛住打機的關係-3-''
所以就冇打到BLOG-,0
就黎10月啦=]
好開心呀!!
10月1號又放假啦=]
KaKa=]
今日好開心呀=]
岩岩同呀"崔琪"姐傾元MSN=]XD
好似識左佢咁耐岩岩戈戈MSN係傾得最多的=]
仲有...
恭喜張女士今日係童話的結婚大囍=]
恭喜晒=]
一開始比MISS掉左去坐第一個位-3-
我又唔係矮T^T
E+掉後左一個-0-''
真係開心架姐-0-!!
仲要同戈男仔坐-3-'
原本以為朱生會好嘈...
點之原來都冇咩野嘅=]
今日"崔琪"姐爆料:佢本人係2007-2008有40條仔XDD=]
唔好嬲喔=]
唔好叫人打我呀>3<'''
今日打住咁多仙啦=]
記住睇元唔好搵人打我呀XDD
我幾乖女...
有聽你講...
打BLOG=]
係咁仙啦=]BYE了!!~
|
| The End:2008-09-29 06:28 PM: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 8 月 2 日 星期六 Weather: |
My TopIc:♥續集=]  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
♥係一場龍爭虎鬥後的情景...

♥哩D都係係香江酒店戈邊GE情景=]

♥上邊戈到就係人戈到GE溫泉水上樂園...
有4層樓咁高...(人地話GE,,,我個人唔係咁認為)
有5條滑梯,,,
有2條係轉黎轉去GE...
有3條直GE滑梯,,,
直GE係勁刺激的=]
我玩左6,7次XD`
轉黎轉去GE我只敢玩藍色,,,
因為可以見到戈天=]
紅色戈戈,,,
我淆底-3-`
因為我怕黑-3-`
戈條係見唔到光GE恐怖滑梯-_-"

♥哩戈係主池,,,
好似SWIMMING POOL咁GA`
不戈D水係熱死人GE-__-|||

♥哩D係其他溫泉=]
因為冇電,,,
所以好多野都冇玩到=]
戈到係超好玩的=]
I LOVE IT!!
送上我同丫妹的相相`
哩張就係我話見戈GE相!

♥我丫妹係咪好令女哩XD`
不戈我就哈哈哈,,,
唔好提啦!
我同佢係咪唔似樣哩`|
似我就唔好啦`
我咁樣衰-3-`
|
| The End:2008-08-02 10:48 PM: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 98 | »
|