| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Date:2008 年 7 月 11 日 星期五 Weather:時晴時雨 |
My TopIc:向F1說掰了-[  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
LaSt DaY啦-[
唔捨得104哩個陪左我一年嘅課室呀`
唔捨得入邊嘅回憶-[
尋晚我驚左成晚-3-`
每個電話打黎,,,
我都驚><`
我驚係MISS打黎話我要試升-3-`
到左今日派表戈陣仙唔驚-]
因為我升到F2呀=]
原來,,,
我全年得一科肥左-3-`
就係MATHS`
我MATHS係全校195/200戈戈-V-`
係咪好屎哩`
我都唔想GA><`
我有比心機的-[
今日我以經遲左起身GA啦`
但係都係遲左戈1-2個字反到學校`
一大早反去坐...
散學禮-..-`
MR.LING講左一大遍英文`
冇聽到-..-`
GrEeN HoUsE係全年總冠軍(好似)-3-`
開心的-]
反到104`
MISS HO同MISS FOK,,
就派工課同成績表-3-`
工課有4樣``
MATHS,ENG,中文同埋ENG BOOK REPORT`
成績表都係咁啦-3-`
中文我做左一半啦=]
要奸爸爹哇><`
明天反伍小-]
|
| The End:2008-07-11 07:09 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Date:2008 年 7 月 10 日 星期四 Weather:時晴時雨 |
My TopIc:A HaPpY DaY=]  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
今日洛好大雨呀`
好彩冇濕到-]
今日要去玩JS嘅GAME-3-`
都唔好玩嘅-3-`
我要反戈戈全級數最差戈30個嘅咩補習-..-`
唔想反-3-`
因為8月D時間撞晒-3-`
今日肥仔米佢地黎左-]
同我玩'SHOWHAND'-]
玩得好開心呀``
今日打邊爐-]
好飽-V-`
唔打了`
明天是LAST DaY`
我怕要試升呀><`
掰掰了-]
不打了-] |
| The End:2008-07-10 09:23 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 98 | »
|