| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2008 年 6 月 15 日 星期日 Weather: |
My TopIc:"~'今日好悶呀';`  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
好悶呀今日...
唔係溫書就係睇碟= =`
悶到抽根- -`
悶死我啦...
我今日溫左數...
遲D溫IH-3-`
每日一句:TO BE OR NOT TO BE
THAT IS A QUESTION
今日嘅歌係:藍又時嘅孤單心事=]
孤單心事 藍又時
雨下在我窗前 玻璃也在流眼淚
街上的人都看起來 比我幸福一點
用寂寞來測驗 還是最想要你陪
曾一起走過的夏天 我常常會夢見
我猜不到你真正的感覺
思念寫成臉上的黑眼圈
有的時候我寧願 你對我壞一點
無法停止幻想我們的永遠
愛你是孤單的心事 不懂你微笑的意思
只能像一朵向日葵在夜裡默默的堅持
愛你是孤單的心事 多希望你對我誠實
一直愛著你 用我自己的方式
我在你的心裡 有沒有一點特別
就怕你終究沒發現 我還在你身邊
我猜不到你真正的感覺
思念寫成臉上的黑眼圈
有的時候我寧願 你對我壞一點
無法停止幻想我們的永遠
愛你是孤單的心事 不懂你微笑的意思
只能像一朵向日葵在夜裡默默的堅持
愛你是孤單的心事 多希望你對我的誠實
一直愛著你 用我自己的方式
愛你是孤單的心事 不懂你微笑的意思
只能像一朵向日葵在夜裡默默的堅持
愛你是孤單的心事 多希望你對我的誠實
一直愛著你 用我自己的方式
|
| The End:2008-06-15 06:33 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 6 月 14 日 星期六 Weather: |
My TopIc:';`打了一支定心針=]';`  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
岩岩補完習=]
個丫SIR幫我打左支定心針=]
我比我尋日果份GE卷佢睇,,,
我有啲答案寫左係上邊,,,
佢睇完,,,
話有好多岩,,,
一定合格到=]
我好開心呀=]
我決定左啦,,,
我考完試之後...
就表莎士比亞,,,邱吉爾果D名句=]
講真GA...
唔好當我玩玩下=]
仲有...
我E+開始...
會每日加首我覺得可以形容我今日心情嘅歌,,,
嘅歌詞=]
正所謂:拎得起,放得低...
我從今日開始我就要放低你=]
一言九鼎!~
見到你...唔會再有避忌=]
今日嘅歌係:炎亞綸嘅願意不愛你=]
【願意不愛你-炎亞綸】
十字街道做背景 寒風當道具
氣氛悶的就像要下雨 我在等回憶光臨
記憶中那場相遇 還如此清晰
怎麼轉眼就面對分離
溫馨片段沒整理 已經來不及
你說有我暖過的手心 現在貼著別的心
深情像片碎玻璃 散落在眼底
閃著晶瑩卻也痛了自己
我願意不愛你 因為所有快樂傷悲都那麼多餘
我願意不愛你 痛就放在心裡不用關閉不需要痊癒
快樂點滴沒整理 已經來不及
你說屬於我們的回憶 你都不能夠繼續
再見說得那麼輕 就好像空氣
可是為什麼我無法呼吸
我願意不愛你
以後所有快樂都塗上淒美記憶
我願意不愛你
從此就將回憶點滴直接注射在心裡 |
| The End:2008-06-14 03:48 PM: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 98 | »
|