Music Playlist at MixPod.com
今日木咀婷冇反學-3-\'` 好鬼掛住佢-v-'` 不過今日都見到佢=] 今日上MATH果陣... 好似專心唔到咁-[ 淨係想快啲元左哩堂佢';` 唉...';` 仲有聽日戈一堂炸"`\ 比D心機洛去呀!~'; 到左'煲冬瓜'堂\"` 到我考試啦\';` 媽媽咪呀..` 好鬼驚呀-3-\'` 我介紹自己果到冇問題\'` 讀生字果陣都仲OK嘅...';` 不過... 到左拼音果陣';` 真係OH SHIT呀';` 自由講戈到...` 我要講我最想要嘅一份生日禮物...';` 我最想要嘅生日禮物就係...嘻嘻\'` 緊係同班FD們一齊慶祝啦';` 只要係咁... 咁我就好開心架啦=] 今日仲睇埋果套野嘅大結局...` 唉... 個尾好爛-3-\'` 之後上嘅sic...同埋中屎都係咁啦=] 冇咩突別野...'\;` 食LUNCH啦=] 見到木咀婷... 嘻嘻';` 又冇水食麵啦-3-';` FUCK 第2日啦-3-';` 咁就去左後邊個間到食=] 見到我地班好多個'令仔'=] 佢地去左打機-3-\'`(聽人講) 不過好似玩左唔係好耐炸...` 我又要飲苦到爆嘅朱奶-3-';` 唉';` 今日有個傻仔=]嘻`` 'O'元罐7喜... 就開=] 啲野爆左出黎-3-` 今日'柯老'堂個老師冇反=] 我地又元'誠實大膽'-V-` 好好玩呀... 佢地要我同黃XX講... '你好令仔呀!' 我就同黃XX講:'NIKI話你好令仔呀!~' 嘻嘻嘻`` 未講之前叫佢... 佢都冇理我-3-` 跟住... 有個人同我講:'你去掂下余XX呀...`佢實觸晒電-3-' 我比佢吹脹晒囉-0-`` 佢都痴線嘅...` 我同余XX都唔熟... 我掂佢...佢又點會觸電呢-V-';` 叫宋XX去... 佢或者會嘅=] 希望佢地睇唔到啦 嘻嘻嘻嘻\'` 打左好多野啦';` 唔打啦`` BYEBYE
唉.,` 今日木咀婷比"Be呠車"送左入醫院呀><';` 佢今日唔知點解上元math之後就開始肚痛'.` 由小息開始... 去到悶到爆嘅SCI';` 佢都係"卜"係張臺到... "今"住個肚';` 係到... 我坐係佢隔離都FeEl到佢好辛苦` 叫佢洛M.R\'` 佢又唔洛';` 原來佢唔係唔想洛去';`?!' 而係佢痛到行唔到=[ 我係佢身邊... 咩到幫佢唔到\'` 好唔開心呀我=[ 食元飯..';` 上到去課室..';` 又要補課';` 唉...` 好悶... 不過都要頂硬上';` 因為補嘅係我嘅天敵----數學'`; 上ENG要TEST..'; 好鬼差呀><';` 我要努力啲仙得啦=]`