| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Date:2008 年 4 月 18 日 星期五 Weather:清涼 |
My TopIc:"*唔好再失敗哇>3<``*  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
*----------今日----------*
*``今日係一號波唷-3-`
*``本身我諗住約班FD去游水啲!!~
*``但係哩個一號波黎得唔合時唷-3-`
*``不過,,,我地冇去到游水...
*``佢地就黎我屋企玩-v-``
*``玩得好開心,,,我地煮左好多"美"食呀-v-``
*``ADA同范XX整蛋糕``好香唷-V-``
*``我就同小妮整曲奇``整到好臭-3-``
*``今日屋企跳了2次"標屎"-3-``
*``一定係我用電太多-3-``
*``好衰好衰唷-0-``
*``仲有好多材料用淨,,,我又可以再整個-V-``
*``我星期日要整好,,,整比哇CHRISTY姐同埋NIKI姐食-V-``
*``唔好再失敗哇>3<``
|
| The End:2008-04-18 07:41 PM: [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 4 月 16 日 星期三 Weather: |
My TopIc:"*最開心啲SIC=]``////*  |
classify: 未分類 |
|
SharE TimE:
*``今日``*
``今日好開心唷-3-"
``又要穿制服-3-""果頂帽,,,正到吖-0-"
``好唔中2哇>3<""
``不過今日個SIC正到爆-V-"
``我成堂都係到同CHRISTY係到SEND SMS-V-""
``仲有同余XX SEND-V-"
``我同丫YAN佢地今日都要見MISS HO-0-""
``我地係咁...問佢嘢,,,佢都冇咩問我地-V-"
``幾驚佢會問我地果啲花邊嘢吖-3-""
``好彩佢咩都冇問到-V-"
``仲有我知到丫YAN日日都帶咗好多水果反學-V-"
``呵呵呵,,,咩到有,,,嘻嘻~
``唔講了,,,好多工課未做唷-3-""BIBI,,, |
| The End:2008-04-16 09:39 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 98 | »
|