| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2008 年 4 月 7 日 星期一 Weather: |
My TopIc:"*抄了第2科了//*  |
classify: 未分類 |
|
SharE TimE:
*---------------今日---------------*
*要反學唷~好累好累哇=3="仲以為今日會掉位TIM,,,
*點知...都係冇掉到位,,,車...咁耐GA=3="幾時掉位呀>3<"
*今日第一堂上MATHS,,,,派卷唷><真係唔合格了,,,呠=3="
*得果33分咁多,,,開心死了=口="
*最開心GE係////我ENG同丫LING同分唷....哈哈""
*今日仲派左SIC,,,合格唷=V=57/90正,,,KAKA...
*今日有H.E上,,,,整COOKIES...好好玩=V=""
*KK整左1個心...一心一意,,,點知...黃XX整左5個心...好花心哇>m<"
*放學果陣...黃XX(上邊個位)同余XX一齊抱抱...有D嘔心囉...話晒都係2條仔=0="
*今日紅十字講左幾時EXAM了=3=5月18=-="好鬼煩哩...最好快D元啦,,,唔想操了=3="
|
| The End:2008-04-07 07:45 PM: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 4 月 6 日 星期日 Weather: |
My TopIc:"*今日玩到好開心//*  |
classify: 未分類 |
|
SharE TimE:
*-------------------今日---------------------*
*成班FD一齊BB焦...玩得好開心唷=]*
*有丫YAN,CHRISTY,范XX,ADA,NIKI,余XX,WILLIAM同埋我....
*一開始...我同CHRISTY已經有個驚喜比佢地,,,
*不過都佢比唔到驚喜比佢地,,,因為比佢地見到CHRISTY=3="
*本身我地諗住去蝴蝶灣的...不過WILLIAM個丫媽話怕有土匪=0="
*咁...佢地就黎我屋企到BBQ~!!一黎到,,我地就開始燒~
*BBQ元左一陣之後,,,我地洛左去玩"捉E欣"...D男仔冇玩=0="
*我地熱到反反屋企到玩,,,我地係我間房到...開住冷氣黎玩~
*我地玩左"誠實大膽"...D野緊係唔打得出黎比你睇知啦=]
*玩元之後...我地就玩"Q拿",,,哈哈哈...真係笑鬼死左=3="
*個個第一個殺都係WILLIAM=V=真係笑死人囉~
*玩左陣...我地又玩左BBQ,,,我地係咁燒"綿花糖",,,好鬼好玩,,,
*燒玩,,,我地再玩個"Q拿"...好鬼好笑=3=""
*玩到6點幾到仙走@V@我就話佢同丫YAN佢地一齊走GA啦,,,
*佢地又話要我教余XX走=3="搞到佢地唔識洛車=3="
*比佢地激死了=3="不過真係玩得好開心囉! |
| The End:2008-04-06 09:31 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 98 | »
|