|
SharE TimE:
*---------今日---------*
*紅十字要著U反去...冇帶到個中國章,,,
*今日一出門口...行到一半仙知到...冇打PE杉...
*又要反反去屋企攞,,,真係煩=0="
*一出到B.S,,,就見到有1架消防車...同埋1架救護車,,,/
*同埋見到個丫伯...比人臺左出黎...."希望佢會冇是啦!!!~
*今日搭21號果陣...仙知冇帶到個中國章,,,OH SHIT~=0="
*一睇就知今日冇運行啦=3="
*好啲唔令醜啲令=0="
*係洛車果時,,,我地洛唔到呀=0="
*啲人阻鬼住晒=3="又唔係洛車,,,玩嘢咩=W="
*反到學校...第一時間就係"除冒"...好樣衰,,,的哩~
*反到學校果陣...心情都唔多好了=3="不個都係好似..."
*平時咁,,,開心啲~!!上ENG果時...都OK的,,,
*不過係小息果時...我都冇咩大問題,,,
*-------------不過-----------*
*派MCE了=3=真係唔合格囉....
*佢又喊了,,,唔好唔開心啦...你下次一定PASS到的^^
*-------------食飯了----------*
*今日同DADDY,媽咪,佢地一齊去明星食...
*反到學校...唔知點解,,,就好似好唔開心咁,,,
*冇晒以前啲活力...冇晒心機>3<"
*個死人MISS崔煩鬼住晒....
*係咁搞爛GAY=0="
*好鬼白痴...係咁講埋晒啲同課文冇關GE嘢...
*晒晒啲時間=3="煩...煩...煩=W="
*好彩...我地只係上半堂,,,,
*下半堂...去左HALL睇書~
*不久...放學了,,,
*我要去操紅十字,,,
*操到4:30到,,,我就好唔舒服了....
*今日放BREAK果時...
*我就係T.S到訓交....
*冇啦啦...有啲眼淚出左黎,,,
*嘩...發生緊啲咩是呀...傻鬼左咩=3="
*唉...冇耐,,,又要操紅十字....操到6:00呀=3="
*凸=3=凸""
*反到屋企,,,發燒了...唔舒服唷>3<"
|