| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2008 年 4 月 1 日 星期二 Weather: |
My TopIc:"*我係失魂蝦~~愚人節快快樂//*  |
classify: 未分類 |
|
SharE TimE:
今日係愚人節哇XD"真係比人玩到囉我=3=比人玩的事開始開始了*/
一開始...比2架,,,係2架哇!!車車左D水洛我隻腳到...真係"佢丫媽個仔哇"=V=**
點開車GA=3=反到學校...仙知冇帶"三腳尺",,考MATH前仙知...冇帶間尺=3=SHIT!!!
份野唔識做呀!凸=-=凸///今日哇...學校3度停電,,,開心死KAKA^^
MCE...唉,,,唔好提了...未做晒哇><激死我啦!!!得反15MIN果陣,,,
我仲有2張未做...OH!!媽媽咪呀!!點好哇=3="又抄=.=??唔要哇!!~
不過...今日玩得好開心哇XDD""考晒試...哇KAKA~~等左哩日好耐了!!!
一天開晒...唔屎背野喇!!!!等陣做埋100問仙,,,你地要做哇!!10個人...好難的><""
|
| The End:2008-04-01 02:09 PM: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 3 月 31 日 星期一 Weather: |
My TopIc:"*唔多開心的一天//*  |
classify: 未分類 |
|
SharE TimE:
今日真係唔多開心哇...因為我發現最近同D FD冇咩野講,,,點算好哇???開始灰了哇...一向多話題GE我,,,已經諗唔到話題啦><,,,唉....今日哇//*比丫SIR"倩"左獲勁GE...又話唔考CH.2點知又出...真係,,,比個GOOD佢呀!!!反到屋企...王XX係MSN係咁嘈我...把幾火...唉,,,唔打了...明天開心晒KAKA~ |
| The End:2008-03-31 06:57 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | »
|