| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2008 年 3 月 22 日 星期六 Weather: |
My TopIc:2008-3-22(我要做個乖乖女)  |
classify: 未分類 |
|
SharE TimE:
今日全日都係到寫中屎卷(自己出),,,今日又冇電視睇,,,最岩就係溫書啦!!!今日唔會覺得悶@@""我今日好似冇咩在意佢...我今日仲係到問自己係咪中2佢,,,但係我個心好亂,,,冇期望個佢打比我,,,上線...我今日淨係想做個乖乖女...我同佢好似冇咩話題咁,,,今日哇~我個細細妹係到嘔,,,好彩閃得快...唔係就搞到我成腳係=3="E+都係努力D好...我要+油,,,成績係為自己爭取...唔係為他人,,,我諗通了,,,我唔可以再咁曳,,,令媽咪擔心!!佢E+夠晒煩了...我要比佢知道佢仲有我E+乖女...永遠支持佢!!!
|
| The End:2008-03-22 08:00 PM: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2008 年 3 月 21 日 星期五 Weather: |
My TopIc:2008-3-21  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
唉...又比人話我係丫嫂,,,我講左好多好多次...我唔係,,,亦都受唔起!!!今日成日係屋企...早上係到睇小丸子,,,笑鬼死左XD"今日見到小丸子佢地係到喊,,,搞到我都喊埋一份=3=呠!!睇完小丸子我就好乖咁溫中屎,,,一邊溫一邊睇四葉草...等陣仲要溫埋D中屎,,,好難背哇><天呀,,,做咩唔考埋UT仙放假呀??咁就冇左個長假啦~唉...我今日要溫晒中屎,,,仲要背埋"晒銀屎"=3=""
|
| The End:2008-03-21 09:29 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | »
|