|
SharE TimE:
*------------今日-------------*
*好開心吖今日-v-""因為我掉位成功了-v-""
*好開心唷^v^"今日一早反到學校,,,
*聽啲FD講黃太尋日去左進修-0-""
*勁想佢唔反吖-V-"好衰咁啵...
*不過...一個正常啲人都唔會想上佢堂-V-""
*一大早,,,又要洛去M.A,,,今日係DAY2-3-"
*今日個M.A好鬼耐咁-3-"悶爆了////
*M.A元左,,,我地就要反上課室,,,
*一上到去冇耐,,,溫副校就叫晒我地上MMLC....
*去MMLC到做問卷-3-"好多吖有...我有5份咁多吖-3-"
*點解會咁架-3-??佢地好似都冇咁多嘅-0-""
*尾4的洛去-V-"好鬼慢唷-3-...
*洛到去見到MISS掉緊位,,,
*咁我就緊係又要掉架啦!!~
*YO,,,掉左去個超正嘅位-V-""
*YO,YO,YO正到爆!!!~
*我坐係"木咀"隔離-V-"
*斜住同埋隔離嘅全部都係FD""
*跟住我地就去左上中文,,,
*個MISS"吹"係咁講"笑話",,,
*同問人IQ題-0-""
*比左咁鬼死多工課,,,
*仲要背埋書-0-"你好嘢!!~
*跟住就係上ENG,,,黃太有反吖-3-""
*上SIC果陣都冇上堂,,,去左"遊雲"了-V-"
*到左LUNCH,,,中於比我搵到"純情小豹"啦,,,呵呵呵-V-**
*上IH,,,都冇咩點聽,,,太累了-3-""
*到左班主任課,,,我地派成績了...
*MISS HO話比我地知啲名次-0-"OH MY GOD!!!~
*佢考全班第3,,,我就考全班尾3...-3-"
*洗唔洗咁吖-3-""
*小妮差咗唷>3<""加油哇,,,唔好輸比班"令仔"吖!!~哈哈哈~~
*NIKI都勁個我了-3-"灰到爆-V-"
*好彩...都有吖"純情小豹"墊我底,,,呵呵呵~~
*我入硬2E了,,,呵呵~我平均分得50點幾,,,都升到班啲!!~
*我同NIKI一齊入...唔洗驚,,,哇哈哈-V-""
*不過我同佢下年就一定會唔同班了-3-"
*我都好想下年同你可以同一班,,,不過我知我一定唔得>3<"
*唉,,,算啦-3-"至小都有NIKI仙^^
*仲有就係,,,祝KARMEN生日快快快樂唷>3<""
*愛死你了,,,哈哈哈~
|