MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

*﹏我的、小天地;)
*﹏You Will Know All About Me=]
pinky668
暱稱: Tung;)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-17
2011-05-07
2011-02-01
2011-01-03
2010-12-22
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 181
今日人氣: 39
累積人氣: 4413
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Date:2008 年 4 月 15 日  星期二   Weather:晴天


My TopIc:"*掉位成功了-v-//* 愉快 classify: 未分類
SharE TimE:

 *------------今日-------------*
*好開心吖今日-v-""因為我掉位成功了-v-""
*好開心唷^v^"今日一早反到學校,,,
*聽啲FD講黃太尋日去左進修-0-""
*勁想佢唔反吖-V-"好衰咁啵...
*不過...一個正常啲人都唔會想上佢堂-V-""
*一大早,,,又要洛去M.A,,,今日係DAY2-3-"
*今日個M.A好鬼耐咁-3-"悶爆了////
*M.A元左,,,我地就要反上課室,,,
*一上到去冇耐,,,溫副校就叫晒我地上MMLC....
*去MMLC到做問卷-3-"好多吖有...我有5份咁多吖-3-"
*點解會咁架-3-??佢地好似都冇咁多嘅-0-""
*尾4的洛去-V-"好鬼慢唷-3-...
*洛到去見到MISS掉緊位,,,
*咁我就緊係又要掉架啦!!~
*YO,,,掉左去個超正嘅位-V-""
*YO,YO,YO正到爆!!!~
*我坐係"木咀"隔離-V-"
*斜住同埋隔離嘅全部都係FD""
*跟住我地就去左上中文,,,
*個MISS"吹"係咁講"笑話",,,
*同問人IQ題-0-""
*比左咁鬼死多工課,,,
*仲要背埋書-0-"你好嘢!!~
*跟住就係上ENG,,,黃太有反吖-3-""
*上SIC果陣都冇上堂,,,去左"遊雲"了-V-"
*到左LUNCH,,,中於比我搵到"純情小豹"啦,,,呵呵呵-V-**
*上IH,,,都冇咩點聽,,,太累了-3-""
*到左班主任課,,,我地派成績了...
*MISS HO話比我地知啲名次-0-"OH MY GOD!!!~
*佢考全班第3,,,我就考全班尾3...-3-"
*洗唔洗咁吖-3-""
*小妮差咗唷>3<""加油哇,,,唔好輸比班"令仔"吖!!~哈哈哈~~
*NIKI都勁個我了-3-"灰到爆-V-"
*好彩...都有吖"純情小豹"墊我底,,,呵呵呵~~
*我入硬2E了,,,呵呵~我平均分得50點幾,,,都升到班啲!!~
*我同NIKI一齊入...唔洗驚,,,哇哈哈-V-""
*不過我同佢下年就一定會唔同班了-3-"
*我都好想下年同你可以同一班,,,不過我知我一定唔得>3<"
*唉,,,算啦-3-"至小都有NIKI仙^^
*仲有就係,,,
祝KARMEN生日快快快樂唷>3<""
*愛死你了,,,哈哈哈~

 

The End:2008-04-15 05:23 PM:  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Date:2008 年 4 月 14 日  星期一   Weather:晴天


My TopIc:"*我要掉位呀>3<**////* 鬱悶 classify: 未分類
SharE TimE:

 *-----------------今日-----------------*
*今日掉位了...本來係好開心嘅...
*不過...我掉左去同個"咆哮熾"同埋"孖潤腸"坐...
*天呀,,,救我呀>3<"我同"咆哮熾"=0=**
*識左就快『一年』喇...同佢都冇講過一句嘢...
*咁就知我有幾《恨》同佢坐啦>3<"""
*老師蝦人嘅=3=""
*我聽日就一定要掉位呀!!我坐方xx後邊...
*會睇唔到啲...老師,,,我一定要掉位哇>3<"
*我哩個位就係「地獄深淵」...
*而方xx個位就係(人間天堂)...
*咁唔公平啲=3=*""
*""天呀"">3<!!!
*今日上2x2的PE堂=V=""
*黃太冇反...哈哈哈,,,不過都係要默書=0="
*黃太...你係得嘅!!!我好佩服你=3="""
*今日有游水堂...不過唔舒服,,,冇得游>3<"
*見到佢地游...我都好想游呀>3<""""
*我今個星期六可能去游水...緊係約埋班FD喇!!~
*游元...反左伍小,,,見到"你+A","王紙鐘"佢地冇高過=V=*
*真係笑鬼死人啦=V=""
*今日我變了"雪糕筒"呀,,,哇哈哈!!~
*總之...我要掉位!!!~

The End:2008-04-14 07:06 PM:  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]