| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 2006-10-11 |
今日返學
差d遲到
但係都無,好采姐!
我見到42號無返,勁開心
跟住佢同佢老豆黎左我地班
d人又話佢轉班,我係到估
好似八公咁
KAKAKAKAKAKAKA
跟住就上堂啦
D&T勁難,好慘呀
跟住中文
MISS LEUNG用一堂時間叫我地答問號
全部都係關於42號
我寫果D全部都係假嫁
因為.........................
廢是啦
係果陣時
我見到MISS LEUNG係到CRY
佢一定係好傷心好唔開心
跟住又俾人玩
算啦~~開始慣啦
都無咩特別啦
放學之後去更衣室換衫
咁行去啦
跟住俾2個人跟住晒
唔講明啦
佢地爭在未跟我入更衣室嫁咋
之後打啦
跟住個MISS無返
由第二個代堂,星期6都係佢
我果班D人都想唔返
咁我又唔係想返喎
唉!!真係煩
唔打啦
~~BYE BYE~~
|
| 刊登時間︰2006-10-11 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 2006-10-09 |
今日都係返學!!
今日F小姐無返
勁好呀!!
無佢仲好
多佢一個唔多
少佢一個唔少
我返學果陣時
見到容兆鴻同佢呀媽
10成都係衰野!!
果然不出我所料!!
係真嫁!
果個8公
個個都好憎佢
正一范眾憎
一講起佢就把鬼火
唔講佢啦
呀寧,主席,樂少...........
佢地怪怪地!!
好似玩近我咁!!
勁無心機!!
跟住lunch
俾呀寧拉左去7樓
行左7層
勁辛苦!!
慘慘慘!!!
我都唔知佢地想點
主席
唔該你
唔好叫我咩
""小嫂""定唔知咩啦下
總之叫返我完名
我係叫""黎雅文""
唔該你地3個唔好再玩我!!
算啦!!
今日有得睇咩音樂劇定唔知咩
好好睇
好好笑
幾好幾好
跟住就放學
我,yoyo,koey,毛毛
去左7仔
又食又飲
又係到吹水!!
之後就走啦
我搭507去大與南轉610返屋企
係大與南
我見到Miss Tse
我地係到傾計
東傾傾西傾傾!!
傾足全程
我好耐無見佢
所以好好傾
我依然咁掛住佢
佢真係好好人
佢永遠都係我恩師
無佢無我
唔講啦
我要溫書呀
~~Bye Bye~~ |
| 刊登時間︰2006-10-09 06:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| 2006-10-08 |
今日11:00起身!!
但係好眼訓!!
之後返左童軍!!
好好玩!!好好笑!!
呢幾個鐘簽左好多項!!!
好快就會考到好多章啦!!
好開心!!
我無後悔過參加童軍!!
完左之後
去左呀寧樓下
我問佢謝GB影印!!
佢好信我
所以謝左俾我返屋企影印
我聽日一定會俾返你嫁!!
好多謝你呀
呀寧!!
之後搭車返屋企!!
返到屋企無咩特別!!
特別GE
就係有好多功課
""未做""呀
死得人多啦
唔知我今晚要幾點訓呢
有90%遲過11:00訓!!
算啦
預左嫁啦!!
唔打啦
我要做埋D功課呀
~~ Bye Bye~~ >3< |
| 刊登時間︰2006-10-08 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|