Neko

My japanese name is 長谷川 Hasegawa (long valley river) 美弥子 Miyako (beautiful march child).
Take your real japanese name generator! today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Get Your Own! | View Slideshow
pinky815
暱稱: 雅文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-12
2006-12-28
2006-12-02
2006-11-30
2006-11-27
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BE``
ELYSE XANG
ELYSE 留言板
karman xanga ^^''...
Toby_xanga_ Zzz
毛毛 xanga''
呀雪 Xanga >v<...
張暐 Xanga >o<...
細man
陳樂文Blog
琳柿仔 的無聊日記~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 3479
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                                      

2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天



2006-10-03

今日去左游水!!好好開心!!

因為我由第一級升左去第二級!!

又邁向第三級ge一大步啦!!好開心呀!!

但係都仲未去到第三級!!唔可以咁快開心住!!哈哈~~

跟住車返學校!!返到去又係科學堂!!悶到吐~~^^""

之後就係中文堂!!我地派默書簿!!

好采我合格!!嚇鬼死我!!但係都有一半人唔合格!!

miss  leung 好似好唔開心咁!!好sorry呀!!

跟住食晏!!有班家長係到!!

劉軒達佢個唔知咩黎左!!好好笑!!

佢都幾無奈!! >3<

之後食完就同唔寧講左d野!!

佢又唔講晒俾我聽!!搞到我都唔知點!! 哼~~

算啦!!逼佢都無用!!忘記佢啦!!

lunch之後就係英文堂!!

派小測!!我都ok啦!!過得去!!有46分!!

高過佢!!哈哈哈!!

跟住好快就放學啦!!

跟住就同yoyo,yan,koey,毛毛行!!

係咁係到講f小姐d衰野!!講晒我心底話!!

之後我去左搵媽咪!!我好想走!!

但係佢唔俾!!要等老豆黎車我走!!好唔想囉!!

返到屋企又要收衫等等!!麻煩!!

搞到好鬼晚先開機

唔打啦!!

不過我想講多句野!!

我為妳付出果種傷心妳永遠都唔會了解!!

呢句係講俾呀邊邊個聽嫁!!

邊個??

心照啦!!

唔講啦!!

 

~~Bye  Bye~~

刊登時間︰2006-10-03 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

                                      

2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天



2006-10-02

我又好耐無打日記啦!!

因為一係好累!!

一係就唔想打!!

呢幾日(30/9 ~1/10)去左露營!!

都好好玩!!我地煮d野食好好味!!

但係行果個山,就好辛苦!!

好采有samson係到咋!!

我地係咁拉住samson!!辛苦晒啦!!

之後又係行!!!!真係好辛苦!!

今日起身周身痛!!慘死死..........

今日係屋企!!無咩點出街!!

因為周身痛!!好辛苦呀!!

係到搞部電話!!

係到玩電腦!!

都幾無聊嫁!!!

入左d主題落部電話到!!

入左好多!!好靚,好得意!!

之後蘇哥同佢老婆上左黎

""打邊勞""好好味呀!!

之後就打呢篇日記啦!!

聽日又去游水!!

想游,又唔係好想游!!

我都痴線嫁!!傻到吐!!幾大呀~~ ^^""

唔打啦!!

希望我聽日都可以打日記啦!!

 

 

~~Bye  Bye~~

 

刊登時間︰2006-10-02 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

                                      

2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天



2006-09-24

今日係禮拜日!!去左海童軍!!

開頭都ok嫁!!不過果個咩何美欣報串!!

我屌9佢!!做咩都關佢事!!佢收啦!!

跟住又話埋俾果個miss聽!!方死無人知咁!!

好黑人憎!!!!

之後陳sir同埋林sir黎左!!

見到佢地都唔方有咩好野!!

真係俾我估中左!!真係俾人小!!

又話唔指明道性!!

佢講到咁白,係鬼都知啦!!

如果唔係samson叫我返

我都唔返,我俾面佢咋!!

但係估唔到佢會咁.......

佢好似係出賣近我咁.........

算啦!!我依然會當佢係我fd子!!

不過今日邊個好搞笑!!

跟住又要做d好難做ge野!!

我無做!!果個samson又唔教!!

真係麻鬼煩!!無聊!!

之後呆左成個鐘!!無聊到爆!!

之後返屋企食飯!!ok啦!!

之後背左陣書就講電話!!

背完之後就開機!!

同小豪MSM!!之後佢打俾我!!

又係聽關於童軍D野!!

原來佢E家住係屯門!!我D消息我OUT!!==''

佢係呂祥光到讀!!希望佢會開心啦!!

之後就睇女王的教室!!

好好睇呀!!好笑!!好有意思!!

下星期六去camp啦!!

好近張呀!!好擔心呀!!

希望下星期會更好啦!!

唔打啦!!我要睇女王的教室啦!!

 

~Bye  Bye~

刊登時間︰2006-09-24 10:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]