| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| 2006-10-03 |
今日去左游水!!好好開心!!
因為我由第一級升左去第二級!!
又邁向第三級ge一大步啦!!好開心呀!!
但係都仲未去到第三級!!唔可以咁快開心住!!哈哈~~
跟住車返學校!!返到去又係科學堂!!悶到吐~~^^""
之後就係中文堂!!我地派默書簿!!
好采我合格!!嚇鬼死我!!但係都有一半人唔合格!!
miss leung 好似好唔開心咁!!好sorry呀!!
跟住食晏!!有班家長係到!!
劉軒達佢個唔知咩黎左!!好好笑!!
佢都幾無奈!! >3<
之後食完就同唔寧講左d野!!
佢又唔講晒俾我聽!!搞到我都唔知點!! 哼~~
算啦!!逼佢都無用!!忘記佢啦!!
lunch之後就係英文堂!!
派小測!!我都ok啦!!過得去!!有46分!!
高過佢!!哈哈哈!!
跟住好快就放學啦!!
跟住就同yoyo,yan,koey,毛毛行!!
係咁係到講f小姐d衰野!!講晒我心底話!!
之後我去左搵媽咪!!我好想走!!
但係佢唔俾!!要等老豆黎車我走!!好唔想囉!!
返到屋企又要收衫等等!!麻煩!!
搞到好鬼晚先開機
唔打啦!!
不過我想講多句野!!
我為妳付出果種傷心妳永遠都唔會了解!!
呢句係講俾呀邊邊個聽嫁!!
邊個??
心照啦!!
唔講啦!!
~~Bye Bye~~
|
| 刊登時間︰2006-10-03 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 2006-10-02 |
我又好耐無打日記啦!!
因為一係好累!!
一係就唔想打!!
呢幾日(30/9 ~1/10)去左露營!!
都好好玩!!我地煮d野食好好味!!
但係行果個山,就好辛苦!!
好采有samson係到咋!!
我地係咁拉住samson!!辛苦晒啦!!
之後又係行!!!!真係好辛苦!!
今日起身周身痛!!慘死死..........
今日係屋企!!無咩點出街!!
因為周身痛!!好辛苦呀!!
係到搞部電話!!
係到玩電腦!!
都幾無聊嫁!!!
入左d主題落部電話到!!
入左好多!!好靚,好得意!!
之後蘇哥同佢老婆上左黎
""打邊勞""好好味呀!!
之後就打呢篇日記啦!!
聽日又去游水!!
想游,又唔係好想游!!
我都痴線嫁!!傻到吐!!幾大呀~~ ^^""
唔打啦!!
希望我聽日都可以打日記啦!!
~~Bye Bye~~
|
| 刊登時間︰2006-10-02 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 9 月 24 日 星期日  |
| 2006-09-24 |
今日係禮拜日!!去左海童軍!!
開頭都ok嫁!!不過果個咩何美欣報串!!
我屌9佢!!做咩都關佢事!!佢收啦!!
跟住又話埋俾果個miss聽!!方死無人知咁!!
好黑人憎!!!!
之後陳sir同埋林sir黎左!!
見到佢地都唔方有咩好野!!
真係俾我估中左!!真係俾人小!!
又話唔指明道性!!
佢講到咁白,係鬼都知啦!!
如果唔係samson叫我返
我都唔返,我俾面佢咋!!
但係估唔到佢會咁.......
佢好似係出賣近我咁.........
算啦!!我依然會當佢係我fd子!!
不過今日邊個好搞笑!!
跟住又要做d好難做ge野!!
我無做!!果個samson又唔教!!
真係麻鬼煩!!無聊!!
之後呆左成個鐘!!無聊到爆!!
之後返屋企食飯!!ok啦!!
之後背左陣書就講電話!!
背完之後就開機!!
同小豪MSM!!之後佢打俾我!!
又係聽關於童軍D野!!
原來佢E家住係屯門!!我D消息我OUT!!==''
佢係呂祥光到讀!!希望佢會開心啦!!
之後就睇女王的教室!!
好好睇呀!!好笑!!好有意思!!
下星期六去camp啦!!
好近張呀!!好擔心呀!!
希望下星期會更好啦!!
唔打啦!!我要睇女王的教室啦!!
~Bye Bye~ |
| 刊登時間︰2006-09-24 10:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|