| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2006 年 9 月 20 日 星期三  |
| 2006-09-20 |
今日朝頭早去左游水~~
我都幾遲= 3=好羅!!!吐死!!
之後想去更衣室!!我地換左好耐!!有d唔好意思!!
出左泳池之後就分開3組~~
第一組:最屎
第二組:識識地,唔係好識
第三組:好勁
我,毛毛,yan,cat係第一組
koey,yoyo,呀寧係第二組
我地女仔無人第三組,但係呀寧俾人升左去第三組!!
佢好勁呀!!讀書又叻喎!!真係勁呀!!
有時個呀sir好兇,有時好可愛!!
都ok啦~~都差唔多嫁啦!!
唔知游左幾耐就完lu!!
之後去返更衣室沖涼!!
沖左好耐!!好鬼亂!!
都幾好玩嫁!!幾開心!!
之後搭車返學校!!d學生坐晒係carteen!!
我就去訂冬季校服!!又係好..........
跟住去locker拎野!!
之後就係科學堂!!悶爆!!無聊!!
要上埋中文先食晏!!
不過呢一堂過得好快!!
但係我本身要c 餐,點知無!!
搞到我要食b餐,好難食呀!!
但係又餓喎!!好無奈咁食晒佢!!
跟住上數學!!好想訓!!但係又唔得喎!!好慘~
之後就係小息!!但係過得好快!!好似無咁!!
小完息就係英文堂!!
英文堂話要整咩熨畫!!一d都唔靚
之後就放學啦!!
之後我同呀寧行去輕鐵站!!佢行得勁快!!
之後佢就自己返屋企,我就自己搭車!!
跟住返到屋企就開電腦!!
今日過得幾好!!
唔打咁多啦!!
~Bye Bye~
|
| 刊登時間︰2006-09-20 06:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| 2006-09-18 |
SORRY SORRY~好耐無打日記啦~
因為唔係好得閒呀~~唔好見怪~~
講番呢排先~~
呢排都OK嫁~~
係俾果個容兆鴻激鬼死~
我好想屌9佢~~
仆佢~~靜間鬼唔車鬼死佢~
佢唔好激到我起火~~
到時佢就知死~~
算唔講佢啦~~
我e家日日食完晏都同:
koey,yoyo,yuki,呀寧,毛毛吹水~~
果個F小姐~~
我地真係頂你唔住啦~~
唔該你唔好成日埋堆啦!!
仲有唔好成日無啦啦罵人啦~~
唔好笑得咁大聲!!
唔該你啦~~當幫幫忙啦~
唔打啦~~
我訓啦~~
Bye Bye~ |
| 刊登時間︰2006-09-18 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 2006-09-13 |
今日又係返學!!
勁開心呀!!
因為今日識到好多fd子!!
呢排好開心!!
比起小學開心得多!!
講番今日先!
今日又係咁係到上堂!!
有d悶悶地!但係都要努力呀!!
之後有小息啦!!
又係到吹水!!勁好笑~
之後食晏又吹!!成日都係吹水!!
哈~
之後放學我啦,koey啦,yoyo啦一齊去左影貼紙相!!
好鬼死令嫁!!
最衰呀寧又唔去!!
唔開心,因為佢係我最好ge fd!!
影完之後就番屋企!!
之後啦啦聲開電腦!!
唔打啦!!
Bye Bye~ |
| 刊登時間︰2006-09-13 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|