Neko

My japanese name is 長谷川 Hasegawa (long valley river) 美弥子 Miyako (beautiful march child).
Take your real japanese name generator! today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Get Your Own! | View Slideshow
pinky815
暱稱: 雅文
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-12
2006-12-28
2006-12-02
2006-11-30
2006-11-27
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BE``
ELYSE XANG
ELYSE 留言板
karman xanga ^^''...
Toby_xanga_ Zzz
毛毛 xanga''
呀雪 Xanga >v<...
張暐 Xanga >o<...
細man
陳樂文Blog
琳柿仔 的無聊日記~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 46
今日人氣: 1
累積人氣: 3480
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                                      

2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天



2006-09-20

今日朝頭早去左游水~~

我都幾遲= 3=好羅!!!吐死!!

之後想去更衣室!!我地換左好耐!!有d唔好意思!!

出左泳池之後就分開3組~~

第一組:最屎

第二組:識識地,唔係好識

第三組:好勁

我,毛毛,yan,cat係第一組

koey,yoyo,呀寧係第二組

我地女仔無人第三組,但係呀寧俾人升左去第三組!!

佢好勁呀!!讀書又叻喎!!真係勁呀!!

有時個呀sir好兇,有時好可愛!!

都ok啦~~都差唔多嫁啦!!

唔知游左幾耐就完lu!!

之後去返更衣室沖涼!!

沖左好耐!!好鬼亂!!

都幾好玩嫁!!幾開心!!

之後搭車返學校!!d學生坐晒係carteen!!

我就去訂冬季校服!!又係好..........

跟住去locker拎野!!

之後就係科學堂!!悶爆!!無聊!!

要上埋中文先食晏!!

不過呢一堂過得好快!!

但係我本身要c 餐,點知無!!

搞到我要食b餐,好難食呀!!

但係又餓喎!!好無奈咁食晒佢!!

跟住上數學!!好想訓!!但係又唔得喎!!好慘~

之後就係小息!!但係過得好快!!好似無咁!!

小完息就係英文堂!!

英文堂話要整咩熨畫!!一d都唔靚

之後就放學啦!!

之後我同呀寧行去輕鐵站!!佢行得勁快!!

之後佢就自己返屋企,我就自己搭車!!

跟住返到屋企就開電腦!!

今日過得幾好!!

唔打咁多啦!!

 

 

~Bye  Bye~

刊登時間︰2006-09-20 06:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

                                      

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天



2006-09-18

SORRY  SORRY~好耐無打日記啦~

因為唔係好得閒呀~~唔好見怪~~

講番呢排先~~

呢排都OK嫁~~

係俾果個容兆鴻激鬼死~

我好想屌9佢~~

仆佢~~靜間鬼唔車鬼死佢~

佢唔好激到我起火~~

到時佢就知死~~

算唔講佢啦~~

我e家日日食完晏都同:

koey,yoyo,yuki,呀寧,毛毛吹水~~

果個F小姐~~

我地真係頂你唔住啦~~

唔該你唔好成日埋堆啦!!

仲有唔好成日無啦啦罵人啦~~

唔好笑得咁大聲!!

唔該你啦~~當幫幫忙啦~

唔打啦~~

我訓啦~~

 

 

Bye  Bye~

刊登時間︰2006-09-18 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

                                      

2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天



2006-09-13

今日又係返學!!

勁開心呀!!

因為今日識到好多fd子!!

呢排好開心!!

比起小學開心得多!!

講番今日先!

今日又係咁係到上堂!!

有d悶悶地!但係都要努力呀!!

之後有小息啦!!

又係到吹水!!勁好笑~

之後食晏又吹!!成日都係吹水!!

哈~

之後放學我啦,koey啦,yoyo啦一齊去左影貼紙相!!

好鬼死令嫁!!

最衰呀寧又唔去!!

唔開心,因為佢係我最好ge  fd!!

影完之後就番屋企!!

之後啦啦聲開電腦!!

唔打啦!!

 Bye  Bye~

刊登時間︰2006-09-13 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]