| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
100問>.< |
|
1. 你blog個ID係: pinky_lam
2. 用左blog幾耐: 吾係好知
3. 中意男定女: 男啦
4. 除左XANGA仲有咩網上財產: 冇呀
5. 人地會點叫你: 慧琳>牙琳
6. 最憎好朋友做D咩: 呃我囉
7. 試過介手未?! 有,玩嫁姐
8. 有冇諗過死:冇呀
9. 呢排開唔開心?! 0k嫁
10. 你而家最愛邊一個?! 我牙媽
11. 佢有咩好:好好人
12. 最好朋友係邊個: 鎣鎣
13. 如果聽日世界末日. .死左去啦
14. 覺得介手好唔好玩: 一點都吾好玩
15. 身邊有D咩係最值得你開心: 玩電腦
16. 岩岩有冇去街?!明天會,岩岩冇
17. 聽緊咩歌:冇聽歌
18. 最中意邊個明星:TwInS
19. 最近一次喊係因為咩事: 比牙媽話
20. 如果你最中意既人話要溝你. . 你會點:接受溝
21. 你會唔會做第三者:一點都吾會
22. 對狐狸精有咩睇法: 好賤呀呀.
23. 對死亡有咩睇法: 冇睇
24. 信唔信呢個世界上有鬼:0K啦
25. 有冇試過撞鬼?! 冇
26. 最貴一次電話費幾多錢: $49
27. 中意呀爸定呀媽多D:差不多啦
28. 呢排有冇比俾人打或者鬧: 有呀
29. 今日天氣好唔好: 都0k啦
30. 驚唔驚行雷: 吾怕呀
31. 中唔中意返學: 0k啦
32. 呢排有冇邊個老師最想X佢: miss lee
33. 邊個係你識得最耐又好FD既好朋友: 鎣鎣
34. 第一個偶像係邊個: TwInS
35. 中意過邊個明星令你最後悔: 冇
36. 比人出賣你會點: 冇點
37. 有冇試過中意一個人中意到要生要死?! 如有. . 寫佢個名黎: 冇呀,吾好問
38. 你鍾意過幾多個人:好多呀
39. 愛過幾多個人: 好多呀
40. 對上一次因為咩笑: 吾係好記得
41. 你過得快樂嗎: 0k啦
42. 呢排有冇邊個明星最想X佢: 冇
43. 呢排為咩而煩惱: 怕28日牙媽吾比出去lor
44. 講出十個朋友: 鎣.晴.雯.琪.慧.羚.婷.嬋.汶.詠
45. MSN同緊邊個CHAT: 冇開
46. 對上收果個MSN係邊個既: 鎣
47. 邊句歌詞最岩你宜家:冇呀
48. 係你心中. . 開心既定義係咩: 吾好呃來呃去
49. 你身邊有冇邊個係姣婆:tung
50. 呢排有邊句係你成日講架: 食屎啦你
51. 愛情?! 友情?! : 友情
52. 何韻詩. . 容祖兒: 容祖兒
53. 殘酷一叮/獎門人:獎門人
54. 李克勤. . 梁榮忠:李克勤
55. 莫凱謙/3R: 莫凱謙
56. SONY ERICSSON??NOKIA:SONY ERICSSON
57. I-POD/PSP: PSP
58. 綠色/藍色: 藍色
59. 冷氣/暖爐:冷氣
60. MSN/ICQ: MSN
61. 愛德華/佐助: 吾知咩來
62. 雪碧. . 可樂: 雪碧
63. 無線/亞視: 無線
65. 糖/朱古力: 糖
66. 老鼠愛大米/童話: 童話
67. 元華/元秋: 元秋
68. 周星馳/鄭中基: 鄭中基
69. 金/銀: 金
70. 他約我去迪士尼/夢中一吻: 他約我去迪士尼
關於你自己!
71. 叫咩名: 蔡慧琳
72. 幾多歲: 11
73. 讀咩學校: tmms
74. 幾時生日:7月7日
75. 住邊度: fanling
76. 屋企有邊個: 爸<媽<姐姐<小寶
77. 有冇養寵物: 有呀
78. 屋企幾多部電視同電腦: 3部電視<2部電腦
79. 距離你下次生日仲有幾耐: 好n呀
80. 屋企邊個你最信: 姐姐
81. 放學多數做咩: 玩電腦
82. 返學同邊個一齊返:鎣
83. RECESS&LUNCH同邊個一齊: 同學
84. 多數幾點沖涼: 7:00到
85. 食飯呢: 9:00到
86. 幾耐食一次M記: 1星期
87. KFC呢:吾知
88. 屋企得你一個多數做咩: 玩電腦
89. 幾耐溫一次書:1星期
90. 幾耐冇喊過: 吾知
ENDING!
91. 做呢份問卷果時成日諗住既係邊個: 我
92. 佢同你咩關係: 冇
93. 用四個字黎形容呢份問卷: 無奈
94. 如果有十分. . 你比呢份問卷幾多分: 8
95. 做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌: 冇
96. 做呢份問卷果時有冇邊個煩住你: 冇
97. 有冇睇緊電視: 有
98. 做問卷之前做緊咩: 玩電腦
99. 咁之後又會做咩: 玩電腦
100. 好喇!!你答哂喇. . 有咩感覺:好無奈lor!!
|
|
|

入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-27 |
|
SoRRy呀!!欣蕊明天你吾去得,係因為好多人呀
下次再同你一起去啦,,^^
明天就28日啦!
E一日一定係我ChIrTmAs醉開心既一日呀!!
因為可以同我既好朋友一起去玩
e一次係第一次可以同朋友自己去玩
好開心呀,,,我們一早10點幾會去又一城溜冰
之後2點幾會去沙田行街街,醉開心既係可以同fd影貼紙相啦,,
但係陳君蕎吾同我們去,,其實吾係陳君蕎吾同我們
係我們吾同陳君蕎...因為君蕎既牙媽話吾安全...
so同我們一起去..我醉吾like大人同我們一起去
講真有d煩呀.............
但係我6:30就要返屋企啦..但我好早出去^^
希望聽日我會好開心啦,, |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-26 |
|
今日係home勁悶牙,,
我訓到好夜牙,訓到12點因為琴日太夜訓啦
所以好遲起身!!
一早食完早餐立刻做功課
想多點時間玩呀
做完功課牙媽用焗爐整返琴日靜返既個D野食
勁好味牙,但係好熱氣牙,飲返牙媽個d糖水好好多呀..
之後訓左陣覺.zzz
起身沖涼.沖完玩電腦..
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-25 |
|
今日我去左屯門燒烤..
見返D姐姐,D姐姐生左好多囡囡呀..
我都冇見d姐姐好耐啦..
佢地既囡囡好可愛呀
個到D風景好靚呀∼
我發現燒烤要好有耐性的
吾係就會搞到黑曬嫁LA
同D小朋友玩沙同沙灘排球
仲拾到D好靚既貝殼牙..
我牙爸仲同d小朋友玩.好搞野呀..
一會我們走啦.
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-24 |
|
以家msn既人越來越煩呀
Sand d病毐比我,好在我知係咩,吾係我一定中招啦!!!
聖誕到左啦..
祝睇我個Blog既人''Merry Chirtmas''
我家姐勁煩+無聊牙..因為佢明天要飲,係到整來整去,,,
希望聽日吾好落雨啦..我好想燒烤呀!!
因為好想見下好幾年冇見既個D姐姐.
但係個d姐姐都做左人們既媽媽啦.. |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|