| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-12-14 |
|
我個日記冇野人幫我留cM呀
都吾知點解冇人來?
今日吾用返校呀..
因為北京既同學返來
會好辛苦..sO吾用返校,yOyO
但係係HoMe都好悶.....
冇人同我玩...我家姐有要返校
但係都有電腦玩..如果我電腦都冇得玩就好笑啦
我問左牙媽28日啦..我想一定得
因為如果我係家乖的話..就有得去嫁啦!!!yOyO
我冇得去的話..我一定會哭嫁
明天要SwIm呀...牙鎣同汶汶都去呀
好想呀...wing一定吾去嫁啦
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-13 |
|
今日冇野打嫁..
但係都要打....
因為this係日記,一定要日日打
但係吾知打咩好??
今日係ScHoOl勁悶呀
要作野..仲要用英文
死呀...但係都作到,哈哈
今日要SwIm...但係鎣冇來呀
但係仲有汶係到,,,吾係我一定會好悶呀
我係sWim做左班長呀...但係要同個個咩咩傑...死
我SwIM同林家X係到玩...勁無聊
我sWiM個陣係到打林家X....
上水個陣林家X打返我呀
林家X你星期一死啦....係吾打死..係比我玩死
聽日吾洗返學學,yOyO |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-12 |
|
今日5:00起身...
都有問題既!!咁早去睇升旗禮...
但係都0k好睇啦...一d都吾悶呀,,
我們仲同d遊客做訪問,好好玩呀!!!
之後去左好多地點
好鬼死累呀!!!!!!!!!!!!!
食lunch我們去左大學,,,
d野好好味呀...
好想去多幾次呀.....
希望有機會啦..
我大個都要係E到讀書呀!! |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-11 |
|
今日去個間咩咩學校..
都0k好玩啦!!
之後去左海濱公園..好鬼死熱呀
我們望主個海大叫..好搞野呀
但係個到都好BeAuTiFuL
一會比D相相你睇
之後我們問答比賽....
間咩咩學校係到問個D人答案
好衰呀....
0ut個到牙咩係到叫我琳琳...勁無奈呀
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-12-10 |
|
今日一返到屋企,打比我dad
問可吾可以玩電腦
但係要我做野...就可以玩...
但係我吾想,so有吾可以玩
搞到我哭...哭到聲到沙左!!!! |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|