| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007-10-25 |
|
今日我們多元課勁搞野呀
幫盧子健作左個名,叫盧子姑
因為盧子姑個頭好似隻姑
哈哈,仲有時我們仲話
{吾好嘈啦,冬姑}
我們日日都玩冬姑,哈
琴日仲差D整到人哭呀
SORRYSORRY!!!
今日4:00去操水
4個字累累累累呀
都係做個D野.悶
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-10-24 |
|
今日英文勁好笑呀
我笑到哭呀..
個miss lee做左個動作
勁姣呀,,,笑死我呀
勁無奈囉!!
-----------------------------------------
今日d功課吾係好多
好快就做完..
訓左一會,zzzzzzzz
7:00去左買dinner
吾知買咩好..
買左飯飯..
吾打啦..要食飯飯
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-10-23 |
|
有2日冇打啦,冇心機呀
一日一日都咁悶呀
d homework好多呀
做死我呀..
有好多tast..要溫書呀
日日都咁無聊
吾講啦,我要訓啦.bibi
仲有呀,個dad好煩呀
我想要本書,有係到話有咩用呀
有咩用呀,好鬼煩呀 |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-10-21 |
|
今日一早冇野做..係到發呆
勁悶lor,日日都係打機
吾悶都悶啦,明天要返校啦
吾想呀,媽媽,HELP 我
我知道牙媽吾會嫁,係就好啦
無聊人.....
|
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
2007-10-19 |
|
悶悶悶悶悶悶悶悶
悶悶悶悶悶悶悶悶
悶悶悶悶悶悶悶悶
好悶呀...係到打機
搞到吾記得打日記
我就快要返校啦
吾要呀我..HELP |
|
|
入進童話世界中*,×ηξ
留1個CM吾會阻你好耐耶=]
多謝 -V-`
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|