今日爸媽同佢地Dfd去左琛圳喎...
所以得返我會呀妹in home∼”
我同佢今日晏就食左河粉”之後see電視...”
收收果陣就打比我問我陪唔陪佢落去&租碟”
我都冇乜錢”so唔去租啦”我想see電視so冇落到去”
跟住3點幾就see完電視就on msn & icq∼”
收收又add我(msn)問我陪唔陪佢去食lunch..”
果陣佢應該未食飯”我想去...但係home得返我同呀妹”
我陪佢落去都會去成粒鍾”so我就話唔得”真係sor啦”
我下次一定會陪你落去架>>收收大小姐<<
跟住我玩左陣電腦就好想食豆腐花喎”所以就打比媽咪問呀妹可唔可以食”
因為呀妹喉嚨痛”又咳喎”so就要問下媽咪得唔得”
媽媽批准左>>我就洗頭”then落去buy<<”
返到黎食完就幫佢默書”佢下個week要考試啦”
唉=.=””then我就去左沖涼”我沖完到娓娓沖<<
今晚淨係有粥食<<今晚到我洗碗=.=”
聽日又要返學”個壁報設計都未諗到><真係對唔住鳳姐<<
唉=︿=”我都未做功課tim”唔怕唔怕”返去抄都未遲∼”
kakakakakakakaka>>>>>>>>>> |