`'..臭皮仔..**超無聊日記*| /\﹏
             ﹂ 暑假了..” ﹁

 \,,[▋超happy的""..盡情地,,”\吃喝玩樂啦!! 哈哈..IwAntTo swimming~~仲要去BBQ---||
pipi
暱稱: `'..小皮仔_`'.*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搞好了><”
呃...唔知講咩好
呼∼∼
明天又再上學= =
呼呼..又放假
文章分類
全部 (279)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 279
留言總數: 30
今日人氣: 3
累積人氣: 18196
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 9 日  星期六   晴天


做到唔停手_ 不安 分類: 未分類

今日我有得食搖柱白粥∼!正><

5點幾果陣有人送個鞋櫃過黎my home喎”

個櫃我覺得都好靚架>v<

舊果個就比我抹完又抹”抹到好乾正”

宜家就成為左我個衣櫃=v=”

正個鞋櫃都正左成3粒鍾...”

唉”好累呀><正到冇停手””

呀妹今日去左粉中除左個耳環托”

我諗我星期一都會去除”

我岩岩先幫佢換左個耳針上去””””

今日冇得去游水”好熱呀!∼!∼

呀媽話宜家去游水都會好凍喎...信住先啦”

好想去游水”好想返學呀”

有得著新鞋+夏季衫>>

我發現學校班房有一袋3喎..個袋同我果個一樣”

入面件3又係行社...

起home我唔見左袋3...好驚果一袋3係我架”

如果係都唔知點好”因為比人四圍掉”又比人正到好污遭”

嗚嗚嗚嗚”點算好?

2005 年 4 月 8 日  星期五   晴天


b uy返學的 "革圭" 傷心 分類: 未分類

今日琪琪冇返學呀”

不過食完lunch果陣佢就返左黎啦”

lunch淨係得我同毛毛一齊食∼!

我地食左個包包同飲左包野飲囉∼”

原來琪琪佢今日起身see錯鍾∼6:50睇錯左∼佢以為係7:50∼

所以佢就浪起左個電話”唔怪之得打極去佢home都唔通啦∼

我同毛毛食完野就去惠康打比琪琪手提∼!佢話會返黎∼good∼!

放左學之後我同琪琪去左上水buy鞋∼但係一對都睇唔岩心水..之後就去左mk”

揀左終於buy左啦”happy>v<”我地仲去左buy白<物>”

我地home都冇<物>著∼唔buy就冇得返學架啦””我buy左3對∼30$

琪琪2對”卡卡卡”我地返去火車站野時候有個死肥婆佢問我地借錢喎”

佢話佢冇晒D錢所以要我地借5雞比佢搭車返home喎”

我真係唔信囉”冇錢就唔好出黎啦”死肥西”以為我地係傻架?

我咪同佢講>>我個5蚊要buy野食架喎”借唔到比你囉”

琪琪就話>>我得返5蚊咋喎”我要搭車返home架”

之後佢就走左∼我地去到火車站對出果個舖頭buy緊芒果冰&唔知咩冰既時候又見到個肥西”

佢對住2個學生妹落手喎”唔知佢地有冇中計呢?

不過我都唔肯定佢講大話囉”不過我直覺係覺得佢呃人架喎”

如果佢真係呃人>>我一定打999!!!!><”

返到粉嶺我就打左比收收講晒成件事佢聽”

佢就係咪鬧個肥婆>v<”

返到home都7:50”媽咪都冇鬧我><”

卡卡∼!今晚有通粉食....聽日原來唔駛學琴”