|
今日琪琪冇返學呀”
不過食完lunch果陣佢就返左黎啦”
lunch淨係得我同毛毛一齊食∼!
我地食左個包包同飲左包野飲囉∼”
原來琪琪佢今日起身see錯鍾∼6:50睇錯左∼佢以為係7:50∼
所以佢就浪起左個電話”唔怪之得打極去佢home都唔通啦∼
我同毛毛食完野就去惠康打比琪琪手提∼!佢話會返黎∼good∼!
放左學之後我同琪琪去左上水buy鞋∼但係一對都睇唔岩心水..之後就去左mk”
揀左終於buy左啦”happy>v<”我地仲去左buy白<物>”
我地home都冇<物>著∼唔buy就冇得返學架啦””我buy左3對∼30$
琪琪2對”卡卡卡”我地返去火車站野時候有個死肥婆佢問我地借錢喎”
佢話佢冇晒D錢所以要我地借5雞比佢搭車返home喎”
我真係唔信囉”冇錢就唔好出黎啦”死肥西”以為我地係傻架?
我咪同佢講>>我個5蚊要buy野食架喎”借唔到比你囉”
琪琪就話>>我得返5蚊咋喎”我要搭車返home架”
之後佢就走左∼我地去到火車站對出果個舖頭buy緊芒果冰&唔知咩冰既時候又見到個肥西”
佢對住2個學生妹落手喎”唔知佢地有冇中計呢?
不過我都唔肯定佢講大話囉”不過我直覺係覺得佢呃人架喎”
如果佢真係呃人>>我一定打999!!!!><”
返到粉嶺我就打左比收收講晒成件事佢聽”
佢就係咪鬧個肥婆>v<”
返到home都7:50”媽咪都冇鬧我><”
卡卡∼!今晚有通粉食....聽日原來唔駛學琴” |