2006 年 9 月 17 日  星期日 晴天

 

   ::**煩煩煩**::     

-----------------------------♥

                    TODAY** 2點..*約左表妹佢地係南昌西鐵站等..∼!”     之後搭MTR 到 太古..*

                              去個個什麼.....* 鰂魚涌水族廣場∼ WO∼∼好..*勁正...有冷氣*"咪熱死!!

               好多未見過既魚...*∼**  表妹仲買左4隻水母.....*勁靚喎..**  唔知點解個到話係水送廣場..*

                        但又有好多野睇囉..* 有...百佳..* 有花賣..有((青春無限))"貼紙相"..有買精品玩具買..* 有大家樂*

          哈哈∼∼∼ 似商場多D****   行左2個幾鐘..*∼之後搭"叮叮"去北角.....去左間雪糕台食雪糕..*∼勁好味..*

               食左勁多喎..* 西瓜X水蜜桃...* 士多啤梨X蘋果..* 木糠蛋糕X梨..* WO∼∼∼勁正呀...*!!!!!!!

                       食完...搭船......* 之後去 意粉屋食飯....* 好戲黎喇..∼!!* 個位侍應生* 俾杯水我個時..*突然.....

           成杯倒左落我同我表妹到..*攪到我成身濕哂..”∼!!!!!!! 唉....* 條友勁唔好意思..”∼

                   我只可以講..唔緊要..*唔緊要..*冇咩事..∼” 呵.......唔緊要就假喇..*不知幾緊要..正到濕哂!!*呼......”

             之後個位侍應生..* 拎野食黎個時..*我表妹講....嘜又係呢個哥哥呀..*佢會唔會又倒左我地D野食架..??

                     哈∼* 個時我地極唔知點咁..*但佢話哂仲細個..*唔識野..*∼  BUT諗諗下....佢講得非常好..*

              個個人點可以咁唔小心架..∼話哂做緊野架嘛..* 咁都得..!! 如果試多幾次咁樣.."一定俾人炒喇!!

                   好應該多謝我...*冇投訴你喇∼∼∼* >V<”  嘻* 食完..........行左陣街就返歸了..*”*

                         -----------------------------------------------------------------------**

                        唉............同細詩嘈左..*” 勁冇引..* 冇LALA講左句野..*令我唔LIKE..*

                                  咁就......((我改唔到既壞習慣就累事..唔鍾意就講哂出黎..攪到大家唔HAPPY**=3=”))

                    次次都係咁..* 攪到唔知點......* 〔但我真係好想講...∼就算你係變左..”但你有冇諗過你咁樣係咪做得好岩!!

                         覺得自己咁..係冇問題..* 我都知你因為好多原因而令你變成咁* 我知你好辛苦唔HAPI*但不竟都發生左”

                                    唔係又可以點呢.."*       老實講我都係覺得之前既你好D!! 

               ∼∼我都知我都有唔岩..* 同你講返SORRY係應該* 我都唔想為左D咁既事而同你反面..∼*唔妥大家*

                            我講既係咁多..*∼”**

THE END

         ONLY LOVE*2006-09-17 11:44 PM  *留喇*  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 16 日  星期六 晴天

 

   ::*{第一堂的研習班..∼:: 愉快    

-----------------------------♥

               TODAY* 8:30返學...上什麼什麼{研習班} 全靠林佩遲到PO LAM*我先可以咁開心..*哈哈∼”

          THHHHHHHHHHX哂.....MY SISTER..∼上堂LU.....好悶....*教我地個個友仔扮哂CUTE....!!!!!!

                       又唔知自己年紀大先衰嘛..*∼ 嘔死..*” 上上下..*個投影機冇電..冇畫面..*要轉班..”∼

             轉左去4C班..* 喔....................!!個班房好大陣臭味...*唔明點解...............∼∼”

                          小息..*又同靜怡傾密計..*∼ 嘻嘻* 上堂時.林佩調左過黎坐..*嘻嘻*麻煩哂隔離位人兄.."*

      放學......搵KWAN佢地..*阿KWAN同我上佢屋企個時....係樓下...俾班新婚既人叫我地幫佢簽名..*

           再陪佢搵人..*再上佢HOME*好多人...好似開PARTY咁.∼*朱仔上完堂都上埋黎...*

           又多左人..*哈哈∼”  KWAN MUMMY幫佢清房.....勁多垃圾****-口-"*  佢MUMMY話要丢既野..佢就要留返..*勁吹帳..

               同阿玲阿雯朱仔KWAN玩...痴線...5個傻婆一堆堆.........∼” !!    2點 同朱仔走LU*

                              -----------------------------------------------------------------------------------**

                       宜家PO返之前影既相先..*好特別架..∼*** 如果有留意MY BLOG* 個頂..都正左個架∼*

                會轉的那個正方形呢....."!!*** 快D睇下喇..∼∼*PO左童軍消防研習班時去旺角消防局拍的*

                          冇留意..*!!就好彈上去睇喇..∼”  正得好辛苦的呀..∼*!!!!!!!

                                   另外的相呢..∼∼” 又遲下先PO喇..太多相喇..* I'M BUSY*

THE END

         ONLY LOVE*2006-09-16 06:36 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 8
累積人氣: 18029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed