|
TODAY** 2點..*約左表妹佢地係南昌西鐵站等..∼!” 之後搭MTR 到 太古..*
去個個什麼.....* 鰂魚涌水族廣場∼ WO∼∼好..*勁正...有冷氣*"咪熱死!!
好多未見過既魚...*∼** 表妹仲買左4隻水母.....*勁靚喎..** 唔知點解個到話係水送廣場..*
但又有好多野睇囉..* 有...百佳..* 有花賣..有((青春無限))"貼紙相"..有買精品玩具買..* 有大家樂*
哈哈∼∼∼ 似商場多D**** 行左2個幾鐘..*∼之後搭"叮叮"去北角.....去左間雪糕台食雪糕..*∼勁好味..*
食左勁多喎..* 西瓜X水蜜桃...* 士多啤梨X蘋果..* 木糠蛋糕X梨..* WO∼∼∼勁正呀...*!!!!!!!
食完...搭船......* 之後去 意粉屋食飯....* 好戲黎喇..∼!!* 個位侍應生* 俾杯水我個時..*突然.....
成杯倒左落我同我表妹到..*攪到我成身濕哂..”∼!!!!!!! 唉....* 條友勁唔好意思..”∼
我只可以講..唔緊要..*唔緊要..*冇咩事..∼” 呵.......唔緊要就假喇..*不知幾緊要..正到濕哂!!*呼......”
之後個位侍應生..* 拎野食黎個時..*我表妹講....嘜又係呢個哥哥呀..*佢會唔會又倒左我地D野食架..??
哈∼* 個時我地極唔知點咁..*但佢話哂仲細個..*唔識野..*∼ BUT諗諗下....佢講得非常好..*
個個人點可以咁唔小心架..∼話哂做緊野架嘛..* 咁都得..!! 如果試多幾次咁樣.."一定俾人炒喇!!
好應該多謝我...*冇投訴你喇∼∼∼* >V<” 嘻* 食完..........行左陣街就返歸了..*”*
-----------------------------------------------------------------------**
唉............同細詩嘈左..*” 勁冇引..* 冇LALA講左句野..*令我唔LIKE..*
咁就......((我改唔到既壞習慣就累事..唔鍾意就講哂出黎..攪到大家唔HAPPY**=3=”))
次次都係咁..* 攪到唔知點......* 〔但我真係好想講...∼就算你係變左..”但你有冇諗過你咁樣係咪做得好岩!!
覺得自己咁..係冇問題..* 我都知你因為好多原因而令你變成咁* 我知你好辛苦唔HAPI*但不竟都發生左”
唔係又可以點呢.."* 老實講我都係覺得之前既你好D!!
∼∼我都知我都有唔岩..* 同你講返SORRY係應該* 我都唔想為左D咁既事而同你反面..∼*唔妥大家*
我講既係咁多..*∼”**
THE END

|