2006 年 9 月 1 日  星期五 晴天

 

   ::*開學........遲到..”∼!!!!!!::     

-----------------------------♥

      TODAY** 開學第一天..”∼ 我景然...............遲到................*

                  好采我班FD都遲到..∼*哈哈* BUT 死人黃SIR**

          我下星期一定唔會遲架..你睇住黎喇..哼......我點會衰俾你睇....

上返課窒..”MISS嚴做班主任...*呼..都好D∼

               唉........我地3E升4A既...得3女...7個男仔..*” -口-"*

全班...14女...30男....痴線架..∼咁小女仔..*30個男仔..不如編返我D FD黎喇.....T_T""*

哈哈∼.....低B駿係全班男仔最矮..低死...>V<”

 好采我唔會係最矮..嘻嘻**THEN..係課窒..交功課..收簿費..*嘻*我有$$$$$$都唔交住..嘻

 小息..之後入HALL..”又聽校長講長篇大道理..∼!!!!!!煩到嘔....”

呼.....放學..KWAN黎搵我LU**THEN出左西九..去食壽司.."*唔好食既..-口-"再出MK..”

   WO∼∼ 買左袋LU**  好靚..YEAH"

THEN........點至做左咁小左丫..只係唔方便講喇.....∼!!!!!!

 ------------------------------------------------------------------------------**

P.S.岩岩入返上次消防班D相LU** 嘻*但我又冇心情PO出黎啵..∼

大家等下喇..”

 

THE END

         ONLY LOVE*2006-09-02 01:44 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 31 日  星期四 晴天

 

   ::好忙好忙...趕工..*::     

-----------------------------♥

           TODAY** 好忙.....晏晝出街..∼!!!!!!

                   晏D就返屋企..做埋D功課..” 呼...好忙...

         冇時間打日記喇..*明天說..”各位..早抖....”∼*

 

           聽日開學..*點都訓一陣..咪聽日好殘..*∼!!!!!!

THE END

         ONLY LOVE*2006-09-01 01:23 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 9
累積人氣: 18030
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed