|
TODAY** 開學第一天..”∼ 我景然...............遲到................*
好采我班FD都遲到..∼*哈哈* BUT 死人黃SIR**
我下星期一定唔會遲架..你睇住黎喇..哼......我點會衰俾你睇....
上返課窒..”MISS嚴做班主任...*呼..都好D∼
唉........我地3E升4A既...得3女...7個男仔..*” -口-"*
全班...14女...30男....痴線架..∼咁小女仔..*30個男仔..不如編返我D FD黎喇.....T_T""*
哈哈∼.....低B駿係全班男仔最矮..低死...>V<”
好采我唔會係最矮..嘻嘻**THEN..係課窒..交功課..收簿費..*嘻*我有$$$$$$都唔交住..嘻
小息..之後入HALL..”又聽校長講長篇大道理..∼!!!!!!煩到嘔....”
呼.....放學..KWAN黎搵我LU**THEN出左西九..去食壽司.."*唔好食既..-口-"再出MK..”
WO∼∼ 買左袋LU** 好靚..YEAH"
THEN........點至做左咁小左丫..只係唔方便講喇.....∼!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------**
P.S.岩岩入返上次消防班D相LU** 嘻*但我又冇心情PO出黎啵..∼
大家等下喇..”
THE END

|