2006 年 10 月 2 日  星期一 晴天

 

   ::*SKW一天遊..*::     

-----------------------------♥

                    2/10的零晨2:47.....*收到個冇來電既電話..*!!初時嚇死我..!!夜麻麻..”打黎...

         仲要我一喂佢就CUT我線..”點知1MIN後又收到個電話........仲以為又係邊個粉人打黎玩野..*

                       超...........*點知係{小明}打黎..!! 白痴....話咩岩岩留意唔到我MSN個句..!!所以打電話黎慰問下**”

             激死!!仲要咁岩當時我刷緊牙..**!! -口-"*!!

        2/10  一大朝早..*係天水圍搭西鐵再搭MTR到筲箕灣.*∼ 呼.....搭左我個幾鐘..!!”再同朱仔.AND阿立

                飛的到筲箕灣避風塘.!!到左後....*等左差9個字...KWAN佢地先比完賽返黎..**

                          之後阿玲阿雯係到玩我.....=3= ”攪到我褲都濕埋..!!*吹脹..*”晏D..朱仔同阿立走先.."*!!∼

              THEN KWAN學校既校長請食飯..!!本身龍舟隊先有份去..*

                         點知KWAN係都要拉埋我去..*!” 好采佢地校長都俾姐..∼*”步行到一間酒樓..*

                    同龍協班人一枱..!! 俾人迫左去劉展誌隔離個坐..*屎忽...一坐底班人就嘈嘈閉..!俾人串到死.."*!!

              唉.........O哂囉..!!*一路食....班人就一路嘈嘈嘈..*唉..激死我..!!個時好想鬧人..*”

      由其是低B駿..*講勁多野..*” 小出句聲喇..*大佬!!哎呀..!!咪再傳我同佢喇..*”我地冇野架..!!放過我喇..*”各位..

                   班男仔食野勁狼死囉..*!!痴線架..*好采我已經食左野..唔肚餓..!!咪我地一定餓死街頭.."*

                            食食下..**同KWAN...阿雯落街...煲煙!!” 又係到傾計..**" 哈哈∼∼*

               食完..我地搭MTR返PO LAM*!! o衣..等車期間..!!同佢地度高..**哇..*我好高過阿KWAN半個頭..*”

                      哎......低B駿..同阿玲一樣咁高.......∼∼”本身話去睇寶貝計劃!!點知KWAN冇$$”

             星期5先同阿雯佢地去睇..*YEAH*!”  到PO LAM後..*又俾阿玲阿雯阿珺拉左去景林......*=3=”

                  上左佢地屋企..*超亂!!** 咩都放哂係廳既地下..*厲害*” THEN去左去景X..陪佢地搵人..*

                 去到.......行左冇幾耐..!!佢地返屋企食野..*我同珺去左APPLO..*BUY左杯乳樂雪糕..AND燒賣...”

        好味..*銀色油彩筆...終於買左LU*” 再去左新都行左轉..*買左D野........*咁就過左一日..*”

               之後................... 返家了..”*∼∼∼∼!!

                             -------------------------------------------------------------------------------**

                  頂!!*星期4 見家長..*阻住我獅藝..*”頂你..*!! 死人文翠玉!!宜家明係同你玩野呀.."*∼

                                  吹呀..!!咁勁.!!..轉我組囉..”* 我都唔想你教..*!!!!!!!

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-02 07:18 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

   ::WO∼∼*朱仔HAPPY BIRTHDAY*::     

-----------------------------♥

                       WO∼∼*又一篇日記.....*!! 一日打2篇..!!"

                              朱仔.......生日快樂......!!HAPPY B DAY**!!

我係第5個打俾你架..*REMEMBER喇..*!!∼”哈哈+V+"*!!

                       ---------------------------------------------------------------------**

          我發現.....*我宜家好LIKE SUN BOY'Z 既WILLAM..*好靚仔!!*哈哈∼*

                       都係KWAN喇..*成日都WILLAMWILLAMWAILLAM***靚仔靚仔靚仔靚仔*

           攪到我宜家都好LIKE佢..!!哈哈∼∼” 仲有一個........飛輪海既...*汪東城..*哇...

                  又係好LIKE的...>V<” 十個正字呀....!!**哈哈..........................(瘋狂中...*)

                        話時話......TWINS既新碟..." HO HOO TAN仲未買..!!呢隻碟必買..因為我覺得D歌好正..*哈

                               --------------------------------------------------------------**

                     懶醒**

全情忘掉你 只會特別無心機
尋求忘掉你才更加死心塌地
好不好的記憶到底都幫我了解你
算 別強迫捨棄

近日大傷風 連眼神也空洞
未及問吉凶 先狹路相逢
誤會未想通 還以為我激動
你怕我 才誣衊我無心自控

*你話你是我亦痛別懶醒
 不了解我怎算聰敏絕頂
 知記憶也很感性 失憶也是看心情

 我話我是我絕對未算醒
 得你一語扼殺動人幻影
 一秒間 完全被你搖醒
 就妙問 你是貴姓
 (就妙問 你係邊個)*

從前談道理 跟你學字字珠璣
仍然難及你能說出的新見地
朱古力知你想駁斥塞頸替我出氣
看 是有些天理

恨就恨心胸 調戲人太衝動
並未受逼供 得我是寬容
謝謝大傷風 來煽情太感動
快過你 離場就有人肯目送

REPEAT*

(Rap)
忘不掉 忘不了
太多感情反而令我地變得單調
曾經諗過同你天長地久
到頭黎只不過換一大堆憂愁
望番轉頭 根本無須太多藉口
忘記一個人可以有好多唔同理由
你有你既憂 我有我既愁
大家繼續徘徊十字街頭
唔知好笑定好嬲

REPEAT*

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-02 01:21 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 44
累積人氣: 17971
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed