|
2/10的零晨2:47.....*收到個冇來電既電話..*!!初時嚇死我..!!夜麻麻..”打黎...
仲要我一喂佢就CUT我線..”點知1MIN後又收到個電話........仲以為又係邊個粉人打黎玩野..*
超...........*點知係{小明}打黎..!! 白痴....話咩岩岩留意唔到我MSN個句..!!所以打電話黎慰問下**”
激死!!仲要咁岩當時我刷緊牙..**!! -口-"*!!
2/10 一大朝早..*係天水圍搭西鐵再搭MTR到筲箕灣.*∼ 呼.....搭左我個幾鐘..!!”再同朱仔.AND阿立
飛的到筲箕灣避風塘.!!到左後....*等左差9個字...KWAN佢地先比完賽返黎..**
之後阿玲阿雯係到玩我.....=3= ”攪到我褲都濕埋..!!*吹脹..*”晏D..朱仔同阿立走先.."*!!∼
THEN KWAN學校既校長請食飯..!!本身龍舟隊先有份去..*
點知KWAN係都要拉埋我去..*!” 好采佢地校長都俾姐..∼*”步行到一間酒樓..*
同龍協班人一枱..!! 俾人迫左去劉展誌隔離個坐..*屎忽...一坐底班人就嘈嘈閉..!俾人串到死.."*!!
唉.........O哂囉..!!*一路食....班人就一路嘈嘈嘈..*唉..激死我..!!個時好想鬧人..*”
由其是低B駿..*講勁多野..*” 小出句聲喇..*大佬!!哎呀..!!咪再傳我同佢喇..*”我地冇野架..!!放過我喇..*”各位..
班男仔食野勁狼死囉..*!!痴線架..*好采我已經食左野..唔肚餓..!!咪我地一定餓死街頭.."*
食食下..**同KWAN...阿雯落街...煲煙!!” 又係到傾計..**" 哈哈∼∼*
食完..我地搭MTR返PO LAM*!! o衣..等車期間..!!同佢地度高..**哇..*我好高過阿KWAN半個頭..*”
哎......低B駿..同阿玲一樣咁高.......∼∼”本身話去睇寶貝計劃!!點知KWAN冇$$”
星期5先同阿雯佢地去睇..*YEAH*!” 到PO LAM後..*又俾阿玲阿雯阿珺拉左去景林......*=3=”
上左佢地屋企..*超亂!!** 咩都放哂係廳既地下..*厲害*” THEN去左去景X..陪佢地搵人..*
去到.......行左冇幾耐..!!佢地返屋企食野..*我同珺去左APPLO..*BUY左杯乳樂雪糕..AND燒賣...”
好味..*銀色油彩筆...終於買左LU*” 再去左新都行左轉..*買左D野........*咁就過左一日..*”
之後................... 返家了..”*∼∼∼∼!!
-------------------------------------------------------------------------------**
頂!!*星期4 見家長..*阻住我獅藝..*”頂你..*!! 死人文翠玉!!宜家明係同你玩野呀.."*∼
吹呀..!!咁勁.!!..轉我組囉..”* 我都唔想你教..*!!!!!!!
THE END

|