|
TODAY** 又冇遲到喇..!!MISS 阿SIR你地開心吧...!!* 如你地所願..*”
呼.............我覺得升左黎F.4後..*" 我好似比已前乖左..*呵呵....初時都唔信..!!
但今日係KFC*問左班FD*佢地都話我乖左..!! 但就比已前炆左..*用易發脾氣左..!!攪到我O左..”*
哼........原來好多人都好冇人性架..!!明知我正親個頭..* 仲要咁多人打我個頭..*”痛死左喇..!!
原來小明都係冇人性既其中一份子..*話會打埋一份..*車..............屎忽鬼...
MATHS堂..*阿SIR冇LALA叫我唔好發夢..!-口-"*!!邊有....我個時好勤力咁計緊數架..”!!
ART!!又畫畫...”*我要比之前做得更好* 嘻嘻.......>V<” CHINESE*頭一堂..*阿SIR話佢咩有.....*
{阻生智慧齒}岩岩拔完呀.....講唔到野..!!叫我地自己補下一堂既背默..*”誰不知我竟然會爭取時間黎溫書..*
哇哇...* 陳穎詩..*!!真係乖左咁喎...” ENG....死人MISS MAN*煩煩煩..∼”啤嘜Q* 老釵婆..*
---------------------------------------------------TO 針---------------------**
我4點起到身既..我會CALL你的..*再唔係6點..CALL你...∼”
記住聽電話..!!*
----------------------------------TO 自己-----------------------**
唉........唔好再撞身個頭喇..!!家陣已經傻架喇..**再撞多次入青山架喇..*大姐.."*
真係冇講錯.....* 傻頭傻腦..*!!
THE END

|