2006 年 10 月 9 日  星期一 晴天

 

   ::*狂躁症"::     

-----------------------------♥

                                            TODAY**6:30 囡囡好盡時CALL我起身..BUT我似為係電話鬧鐘響..所以CUT線..

                          之後SD左個SMS俾我...睇完再訓返..哈哈∼*之後囡囡又打多次黎...我先醒...*嘻*已經訓到不醒人事..*!!

                              THHHHHHHX哂喇..阿囡..∼*”       仲話我醒到就叫你..點知就你CALL返我轉頭..*!!哈哈∼

                唉..........今日ENG落堂..林佩先返囉..** 我就2堂ENG俾人串足2堂..∼*” 慘到..!!∼

                         中史堂俾阿SIR話囉..*!!罰企之於仲要話我態度唔好...!!冇悔過之心..*" O哂囉..!!冇LALA答完一句野..

                 竟然要俾人咁話...!!*     慳D喇..*阿SIR都係咁話呀..!!小息幫拖....串何綺恩囉..*!!冇LALA屈SZE YUEN*

                       你嘜料呀..*!!串完人宜家黎玩淆底呀..*!!!!" 問非所答..仲要扮哂唔知咁...好憎你呢種人囉..*”

                                                                     慳D喇..唔該..***

                                   -----------------------------------------------------------------------------**

                       放學俾班男仔玩..*激死喇..!!我識英文字架...* 話哂都GROUP2呀.."大佬..∼!!

                               放學開始....串人........打人...俾人玩..玩人..咩都齊哂..*!!唉...∼都係同返之前3E班既人先好玩..”

                       宜家呢班好悶囉..*!!又唔好玩...”-3-” 

                              講開.........唔知點解呢排..*好火...*!!成日冇LALA就鬧人..*好好地我都要鬧人..*唉...

                       我一定係有病..∼*狂躁症..!! 呼..............仲會我唔LIKE既事..就有個句講個句..*

                              理得你係咪我個FD* 係FD都照講..!! 唔知點解宜家講野直左好多..冇咁轉彎換角..!!*”

                            ----------------------------------------------------------------------------------------**

                       今日KWAN同我講既...生肖運程..*點解可以咁準...*呼...........................*

                                   發覺自己呢排好迷信..*玩塔羅牌...狂睇星座書...睇生肖書..*好多野都睇..都聽..*!!

                            勁野..好快變神婆喇..*哈哈∼∼∼*>V<”

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-10 12:02 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 8 日  星期日 晴天

 

   ::!*我決定走了 我拒絕動搖**::     

-----------------------------♥

我決定走了    TWINS

------------------------------**

不想等 你先走遠 才 陣腳亂
就當我的 理論膚淺
假裝你被我 厭倦
堂皇地將處境扭轉
也許能 豁免 心酸

一點 都不酸 怕酸的我
就介意給你引發我幽怨
因此我 愈笑 愈甜
昂然拔出我的寶劍
來面對 年度裡 最壞那天

*我決定走了 我放下字條
 以百分一秒 明快的結束了
 與你若果完了 我不想再撒嬌
 走得有型 總好過 留低打擾

 我決定走了 我拒絕動搖
 我帶著笑 退出 我想瀟灑些少 ya ya
 今天這一走 損失多少 來年大概會揭曉
 等他朝 先點算 不管了*

不要 捉得到 你這飛鳥
讓我脫身了 也夠慶祝了
即使以後要治療
仍然絕不痛哭慘叫
提及你 還在氣 會被看小

REPEAT*

他朝你 先追悔 都不緊要

-------------------------------------------------------------------------------**

換左新鍵盤**好正.....好好用.........冇線的...*

 又開始有傷風既跡象了......”決定今日留係屋企...唔出街.......∼!!

訓多D...好好逗下..*!!哈哈.......結果MUMMY 佢地出哂街..我就留係HOME...

又係對住陪腦黎逗...>V<”

-----------------------------------------------------------**

如果同你再嗌交落去..只會冇好收埸...*!!

不如放棄................我決定走了 我拒絕動搖

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-08 11:19 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 12
累積人氣: 18003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed