|
TODAY**”全日都死下死下!!*好炆...”成日鬧人同打人.."""
今朝早要小測..*!!CHI HISTORY*!!WOWO∼∼唔識囉...”對我黎講最難既科目莫過於CHI HISTORY”
MATHS都仲識識地..!!>W<”上ENG堂..*又玩野...*哈哈..宜家擺明對個老鉗婆冇到..!!*
第2小息..班男仔勁變態!!見阿SIR登入左電腦..冇OFF*就用黎上**{咸網}}**成班變態..
之後又有一埸小風波..*就係同思源一齊打曾耀榮*!!哈哈.....”超好玩...打打下俾班D男仔叫到..
仲係到講衰野..!!” 激死喇..............最衰都係低B駿...*UP埋D咩2個女仔追1個..etc...*哼哼....................
天1期到.....又到佢俾我追住黎打..”***呵呵...........恰我者死的...沒好結果>V<”
ART堂又畫畫..*畫埋未掂既野..”好快就落堂..!!幅畫..*比想像中差左....-3-”激死*!!補唔返LU"
LUNCH*食完野入HALL!!睇電視!!咩...嘜X...嘜嘜..*低B到.....冇MOOD睇..為有同PL佢地坐係到發夢..*”
MATHS堂..阿SIR帶F.1去CAMP!!MISS關代一堂..*我地調哂位...*係到玩..*攞左本<<YES!!>>出黎睇.."
俾班人發現左...*個個都話要睇...-3-”第2次..黎左個新MISS代..'佢好好人的..!!
突然...有位藍人衫怪人沖入課室...*原來那怪人是劉SIR**佢返黎了..”要上堂LU*派返小測..*
O.......我差小小先PASS*要重測了..!!屎忽喇..............∼*
-------------------------------------------------------------------------------------------**
放學.....練獅藝!!*教新既龍鼓 CHI 等........今日練得好悶...-3-”
KWAN都返左黎練..*
唔知點解..今日一打唔明..就係到發脾氣..*!!呀........係到向朱仔發脾氣..SORRY*!!
班制足球!!我班對5A!!YEAH..我地班WIN左..**勁野..
THE END

|