|
補打..*4/11*!!
今日返集會..* 宣誓日...!!哇哇..PHILIP同一位一兄黎左..*2位都是深資.."
我負責升75旅既旗囉..*24旅係PHILIP升..!!
好鬼驚..!!! 驚會出錯..∼ BUT升旗表現..自己覺得勁差...*!!TOO BAD!!打死自己...*
唉.........未開始升個時...個旗繞住左條繩..!!攪到要小花幫我手正正..*
呼...........升完即操返入隊...輕鬆返小小..!!**
之後就要同班新仔練宣誓既程序**!!WO∼∼好唔掂..*LEFT..RIGHT都唔識分..*激死..!!
好想打死佢地3個男仔....反而個女仔都OK∼”教到死死下咁..*!!差D鬧人...*呵∼∼忍住了..*
開始宣誓...我又衰左喇..*未向MISS敬禮就差D UP左新隊員既名...亂次序!!呼.......................太緊張了..!!
跟住....黃X萍升隊長..*恭喜哂...*我同蔡生...都要出去隊長複誓..!!OMG..估唔到要...
THEN.......得我自己一條友F.4既出去攞3年星..*之後要同小花合照...哈哈...驚左佢..迫開左囉我....!!
之後上522聽24既深資講D野..跟住就落返去HALL..降旗..*
放LU*坐左係太陽傘個邊...同細詩..小花佢地傾野..* 死曾子惟...AND PHILIP...
未打夠嗎...??**!!!
YEAH*MISS請食飯...* 去左慧安間RESTAURANT食野..* 同細詩係到玩野..*超好笑..
跟住同MISS佢地傾下傾..講我讀書..*喔..原來MISS同曾子惟以前都係修ART架..*
THZ MISS既一餐LUNCH∼
同參加熊貓章COURES既成員人齊去灣仔既......環保資源中心..!!
係咁影相..* 仲攞左好多資料**非常有用..*V*"!!
--------------------------------------------------------------------------**
THE END

|