2006 年 10 月 14 日  星期六 晴天

 

   ::*SCOUT::     

-----------------------------♥

                       今朝琪琪俾人老點左返學..*!!       好彩我都要返SCOUT...."*  搵埋細詩一陣返喇..∼”

         返到學校...即9秒9飛去換制服...*!!  一換完出黎.......竟然FOUR IN緊..!!差小小俾人罰...-3-”

                                    之後係到操操操操操.......................

 

                        ------------------------------------------------------------------------------------------------**

               係麥記開B DAY PARTY*白痴的......!!

                       ((唔舒服**!! 明天先打.....

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-14 11:51 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 13 日  星期五 晴天

 

   ::*唱K..玩..*::     

-----------------------------♥

                      TODAY ** 約11點到PO LAM MTR等..*BUT個個都遲到..” 我都係其中一個..!!

                          THEN係MTR遇到阿WAI佢地..*" 佢地去MK..我地去KT*  之後去左KT NEWAY* ........!!

                      今日唱K勁好玩喎..∼”* 我地狂唱歌..唱唔停..!! 班男仔唱紅日..*笑到死咁濟...*" 

          咁叫野食喇..* 食食下...班男仔狂影我同SZE YUEN..*我地又影返佢地..*” 點知唔夠佢地黎..* 我地2個只好唔望鏡頭..

                但係都係咁俾佢地正...!! 勁慘囉..* 成班衰人...............................** 為了報服..就打人..點知又俾人影左..*

          SHIT........."" 後未..........見唔知邊個既凍0水..飲剩小小..我又玩野..* 加D奶茶..可樂..熱0水..柚子茶...湯...糖...

                      咩都加落去.....* 我話邊個猜輸左..飲一淡..點知冇人肯玩..車車車...*班人淆哂..* 之後借左UNO玩..*

                YEAH* WIN左......輸個個唔肯飲杯{{特飲}}囉.................*第2 PO*我輸.........!!哈哈∼∼*

       我都唔飲................** 係咁俾人話返轉頭.."* 冇野好講..............*** 後尾..俾班男仔加左D{{特飲}}落我杯奶茶到..

                本新我都唔知架..*!!但係飲飲下FEEL到有D 0檬味..*再加上佢地話我知..*我先知俾佢地落左野..*!!.

             BUT都冇嘜野喎...都幾好飲丫..**”    唔差的...*!!   之後..男女合唱..*正正正..!!*唱到2點幾..*

                   半班男仔...琪琪陪我陪低B駿去APM買禮物*" 行左N咁多世..!!先係買個袋.."**BUT係我揀架...

             好靚..............** 呵呵∼∼ 買完..返返去NEWAY搵埋林佩..佢地...*"埋單走人...*

                      係APM搵埋阿雯....* 同班女仔係炮台山等KWAN..*等左半個鐘囉..* 再到MK..*係朗豪坊買左杯雪糕..*

             名叫......草莓天使...*勁好味........

                            ----------------------------------------------------------------------------------**

                  (打打下好眼訓.......* 有心人.......明天再睇埋下半集...*"!!)))))))))))))

                           THHHHHHHHHHHHHHHHX

                         

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-14 12:48 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 58
累積人氣: 17985
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed