|
TODAY ** 約11點到PO LAM MTR等..*BUT個個都遲到..” 我都係其中一個..!!
THEN係MTR遇到阿WAI佢地..*" 佢地去MK..我地去KT* 之後去左KT NEWAY* ........!!
今日唱K勁好玩喎..∼”* 我地狂唱歌..唱唔停..!! 班男仔唱紅日..*笑到死咁濟...*"
咁叫野食喇..* 食食下...班男仔狂影我同SZE YUEN..*我地又影返佢地..*” 點知唔夠佢地黎..* 我地2個只好唔望鏡頭..
但係都係咁俾佢地正...!! 勁慘囉..* 成班衰人...............................** 為了報服..就打人..點知又俾人影左..*
SHIT........."" 後未..........見唔知邊個既凍0水..飲剩小小..我又玩野..* 加D奶茶..可樂..熱0水..柚子茶...湯...糖...
咩都加落去.....* 我話邊個猜輸左..飲一淡..點知冇人肯玩..車車車...*班人淆哂..* 之後借左UNO玩..*
YEAH* WIN左......輸個個唔肯飲杯{{特飲}}囉.................*第2 PO*我輸.........!!哈哈∼∼*
我都唔飲................** 係咁俾人話返轉頭.."* 冇野好講..............*** 後尾..俾班男仔加左D{{特飲}}落我杯奶茶到..
本新我都唔知架..*!!但係飲飲下FEEL到有D 0檬味..*再加上佢地話我知..*我先知俾佢地落左野..*!!.
BUT都冇嘜野喎...都幾好飲丫..**” 唔差的...*!! 之後..男女合唱..*正正正..!!*唱到2點幾..*
半班男仔...琪琪陪我陪低B駿去APM買禮物*" 行左N咁多世..!!先係買個袋.."**BUT係我揀架...
好靚..............** 呵呵∼∼ 買完..返返去NEWAY搵埋林佩..佢地...*"埋單走人...*
係APM搵埋阿雯....* 同班女仔係炮台山等KWAN..*等左半個鐘囉..* 再到MK..*係朗豪坊買左杯雪糕..*
名叫......草莓天使...*勁好味........
----------------------------------------------------------------------------------**
(打打下好眼訓.......* 有心人.......明天再睇埋下半集...*"!!)))))))))))))
THHHHHHHHHHHHHHHHX
THE END

|