|
TODAY** 13/10.......*” 12:00....!!LAM KWAN*生日喇..!!!∼∼
生日快樂...!!!!!!** 又叫人12點打俾佢..*12點打去..又唔Q聽電話囉..*
打左10幾20次..都唔聽...*" 打到火都起...*"
再打我驚連電話都俾我正壞..!!* 因為一發火電話既性名會不保..*
大則...* 電話爆左..* 小則......* 打唔到電話.........*"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------**
講返12/10 今日發生D咩呢.............................."* 慘..........唔記得哂..*!!
只記得........放學...練鼓..*!! 打龍CHI........打細(裸)!! 我知點打架..*
但一打出黎..就亂到7彩...!!∼* 個(唔知係咪阿立)師兄會嚇死我地..*!!突然閃出黎..*" 仲好女仔聲..*哈哈!∼
妖............D 低B妹係到扮哂師姐..*打人打鼓..O..MY..GOD*!! 練好D你先教人喇..*
你自己都未打到仲係到懶係叻咁..**”放休息* 出左去搵KWAN..*" 傾左傾計..我又入返去..*
係HALL同班FD玩左陣..*!! 同個X師兄練鼓陣..* 第1段...好快好快..*!亂鬼哂..∼”唔齊.......
BUT林佩同我講...話我地打得岩..*好夾...係師兄同我地打得唔夾..** 所以亂哂..*!!哈哈∼(可能真係喇..)
之後我地自己夾左陣...幾掂咁..YEAH** THEN..........拾野..* 周師兄叫寫底個名.....!!唔知點解我地寫咩都好似玩咁..*
阿細佬(細細粒*)真係慘.........無辜冇左張作文紙.."*!! 可憐喇.........∼*!!
------------------------------------------------------------------------------------**
家陣隻手敏感!!* 紅哂囉..........** 死喇.."
咁核突............**”!!!!!!!!!!
THE END

|