2006 年 10 月 16 日  星期一 晴天

 

   ::*好灰.......的...*::     

-----------------------------♥

                       今日脾氣勁差..*~!!!

                                   宜家諗返起...∼”好似完全唔記得今日自己有笑過囉..*"

                   勁灰的.....∼”上堂好鬼悶.......***勁想訓覺...!!超頂唔順囉..................................*!!!!!!!!

                                      -------------------------------------------------------------------------------**

                              TO: KWAN*

                                               就俾5個月時間你介煙.........你介唔到你就死..!!*

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-16 06:36 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

   ::*訓練班::     

-----------------------------♥

 14/10   返STOUT* 今年第1次返..*"感覺尚算良好..* BUT對自己表現..*係十萬個{{{差}}}..!!!!!

                           做事不夠主動..*(小花經常咁講我的...*) 我要上進D喇..*!!唉..好可惜..識講蘆識做呢...∼∼*

             差唔差D呀..*     玩繩結時...呆坐左係到俾小花鬧左野..!!呼.........鬧完一句..*醒哂...∼∼*

                  唉......全日呆呆濟濟...當時已經覺得自己有唔妥了..*!! 步操...*唉.........需然冇錯到..*但慒下慒下咁囉..*

          雖然平時都係咁..但今次真係好差囉..*!! O..MY.GOD*

                    放學......換完衫..搵KWAN..* 陪佢.......XXX.......再到寶翠..搵....XXX....之後上佢HOME*

               4點又落寶翠..*接細佬.(細細粒*))  去了KFC...初時KWAN又話見工..最終冇見到..!!* THEN..到了茵怡M記..*

       攪BIRTHDAY PARTY* 主角係KWAN* 哇哇.....做了好多低B野..” 哈哈∼∼∼學MANKA講.......

                又食又拎....真開心..哈哈∼∼∼* 星期一一定要拎M記個袋禮物返學囉.."咪罰10蚊..*-3-”吹脹....!!

         走了..到東海棠買壽包,點知冇.......!! 之後同KWAN...MANKA...燊...晴...*企係到傾左約30MIN*

                 我地提意KWAN去TVB做童星..哈.......*低B......*    AT NIGHT**FEEL到暈暈地..*個頭慶慶地..*"

          咁探熱喇..∼!!   先知發燒...101度...WO∼∼冇LALA發燒....知咩事既...已經病了好幾天...*發燒都唔係件怪事..*

                      -------------------------------------------------------------------------------------------**

           1 5/10      11點幾..好采細詩打黎..咪我唔知醒....*"!!訓左1教...人都清醒左..*

                          12:30入PO LAM* 同細詩搭98C到尖咀..** 1:45已到達目的地..*勁野...我地最早到...嘻*!!

             上堂LU*  呢堂幾好玩...*”個氣氛幾正....*"∼∼∼4點幾.....成班人..圍繞住九龍公園徑∼童軍中心黎行左個大運..**

                  累累地喇..*∼之後5:55放DINNER*"行來行都只係走左去{吉野家}}*∼”我地食野時..先後悔....

            應該去別的地方食...∼∼∼∼∼∼∼算喇....冇下次架喇..!!!!!! 返到去再上堂..*""狂係到玩..!!超好笑囉...*”

               係咁簽名....畫野...塗改液都玩一餐............真白痴..* 放小休.....勁白痴咁係到玩阿嘜水.....點知冇LALA

          唔知俾邊個頂左野囉..*好鬼痛...!!*呵呵∼∼∼∼*咀咒你FAILL丫喇...******** 

                   仲超O左唔知俾嘜水正到條皮帶..哈哈∼∼鬆開左..*........THEN..........做了好多野..*

          仲第1次見到小明咁火咁鬧人囉..*!!又真係幾惡下的..*!!   佢仲話我同細詩今日好乖..哈哈*”

                   係咩...................*乖????????!!* 由種花開始狂係到玩..*仲傻笑左一大輪..***白痴到極..

          個個笑到收唔到聲..................................................................................................................*

     

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-16 01:03 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 49
累積人氣: 17976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed