|
14/10 返STOUT* 今年第1次返..*"感覺尚算良好..* BUT對自己表現..*係十萬個{{{差}}}..!!!!!
做事不夠主動..*(小花經常咁講我的...*) 我要上進D喇..*!!唉..好可惜..識講蘆識做呢...∼∼*
差唔差D呀..* 玩繩結時...呆坐左係到俾小花鬧左野..!!呼.........鬧完一句..*醒哂...∼∼*
唉......全日呆呆濟濟...當時已經覺得自己有唔妥了..*!! 步操...*唉.........需然冇錯到..*但慒下慒下咁囉..*
雖然平時都係咁..但今次真係好差囉..*!! O..MY.GOD*
放學......換完衫..搵KWAN..* 陪佢.......XXX.......再到寶翠..搵....XXX....之後上佢HOME*
4點又落寶翠..*接細佬.(細細粒*)) 去了KFC...初時KWAN又話見工..最終冇見到..!!* THEN..到了茵怡M記..*
攪BIRTHDAY PARTY* 主角係KWAN* 哇哇.....做了好多低B野..” 哈哈∼∼∼學MANKA講.......
又食又拎....真開心..哈哈∼∼∼* 星期一一定要拎M記個袋禮物返學囉.."咪罰10蚊..*-3-”吹脹....!!
走了..到東海棠買壽包,點知冇.......!! 之後同KWAN...MANKA...燊...晴...*企係到傾左約30MIN*
我地提意KWAN去TVB做童星..哈.......*低B......* AT NIGHT**FEEL到暈暈地..*個頭慶慶地..*"
咁探熱喇..∼!! 先知發燒...101度...WO∼∼冇LALA發燒....知咩事既...已經病了好幾天...*發燒都唔係件怪事..*
-------------------------------------------------------------------------------------------**
1 5/10 11點幾..好采細詩打黎..咪我唔知醒....*"!!訓左1教...人都清醒左..*
12:30入PO LAM* 同細詩搭98C到尖咀..** 1:45已到達目的地..*勁野...我地最早到...嘻*!!
上堂LU* 呢堂幾好玩...*”個氣氛幾正....*"∼∼∼4點幾.....成班人..圍繞住九龍公園徑∼童軍中心黎行左個大運..**
累累地喇..*∼之後5:55放DINNER*"行來行都只係走左去{吉野家}}*∼”我地食野時..先後悔....
應該去別的地方食...∼∼∼∼∼∼∼算喇....冇下次架喇..!!!!!! 返到去再上堂..*""狂係到玩..!!超好笑囉...*”
係咁簽名....畫野...塗改液都玩一餐............真白痴..* 放小休.....勁白痴咁係到玩阿嘜水.....點知冇LALA
唔知俾邊個頂左野囉..*好鬼痛...!!*呵呵∼∼∼∼*咀咒你FAILL丫喇...********
仲超O左唔知俾嘜水正到條皮帶..哈哈∼∼鬆開左..*........THEN..........做了好多野..*
仲第1次見到小明咁火咁鬧人囉..*!!又真係幾惡下的..*!! 佢仲話我同細詩今日好乖..哈哈*”
係咩...................*乖????????!!* 由種花開始狂係到玩..*仲傻笑左一大輪..***白痴到極..
個個笑到收唔到聲..................................................................................................................*
THE END

|