2006 年 11 月 16 日  星期四 晴天

 

   ::*GOOD DAY**::     

-----------------------------♥

TODAY** IS HISTORY EXAM""

I FEEL OKAY LA∼∼∼ 好似唔多難咁...*!!但合唔合格就好難講..........

AFTER SCHOOL.........GO BACK TO MY HOME..**

換衫....ON左陣MSN!!*就出去搵阿YU*WO....勁耐冇見,,!!*

陪佢出去搵佢條仔囉..**仲要係咁俾佢串...O哂囉,,,,**!!我都唔客氣..屈佢食我食餐飯..呵呵∼∼*

之後佢地又陪我出尖咀搵人..*!! 嘿.........*THZ**

食左個好好味既士多啤梨x朱古力味既雪糕..**好正呀..........***下次要再食過...

呢2日都傻傻地..!!成日食雪糕..”

6點幾走LU**返屋企...*!!明天CHI HISTORY EXAM..** TOO BAD............................

最差既一科..........死硬.......*!!唉...........

---------------------------------------------------------------**

21號中文朗誦比賽喇.....*!! 我地大家要努力呀...*!!

BUT 到宜家連張紙都冇埋......*”背條命咩.........

 

THE END

         ONLY LOVE*2006-11-16 07:12 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 15 日  星期三 晴天

 

   ::*淋雨....::     

-----------------------------♥

講返琴日..*放學...又去左睇醫生..*第3次了..!!

之後出左尖咀搵{KI}* 第1次同佢出去...∼嘻........買左勁多我鍾意既糖..YOYO**

可惜病緊唔食得..* 灰左.....!!之後MUMMY CALL我返屋企..!! 唉....返屋企..

食藥...訓覺...起身..食野...食藥....訓覺...起身..食野...食藥....訓覺...

成隻豬咁...係咁訓..!!*MY GOD..D藥勁眼訓囉..*"一食完就即訓....∼好跨...*

8點幾..食飯..* 沖涼...又再訓過...∼訓訓下...好多人SD MSG過黎..*THZ大家咁關心我個病呢..*"

---------------------------------------------------------------**

TODAY*!! 經過琴日同{KI}出完街....訓咁耐覺...**個病好似有好轉”

今日考GEOG..* 頭個PART 40幾題MC..* 最後2篇..問答題.." 足足冇左28分..*

BECOZ 2題10分完全唔識做..另外個8分又係唔識..*咁就明顯冇左28分喇..*咁就即係份卷死得..!!

放學......本新話去APM..點知最後冇去囉..** 就左新都..食LUNCH..∼

之後同林佩..思源去左{{民民}}屋企玩..*!! 個時有....肥至..高國信..SO進豪係到..*.

肥至同高國信係到玩SM..*OMG**!!

佢地打牌囉..*我O哂咁坐係到...我又唔識打牌喎...只好係到傾電話..∼-3-”

之後佢地話玩第樣野..*點知就係鋤D........................我又係唔識...*我發覺我唔係呢個年代既人..

連.....鋤D..打牌都唔識...-3-”鬼咩....人地教..都冇心機學!!∼宜家開始我要學下喇...*

跟住玩潛X龜....哈哈*我識玩呀..!!” THEN........我地去左肥至屋企門口..!!

等佢換衫..之後聽講佢俾阿爸鬧..我就問佢係咪俾老豆打PATPAT*!!-V-"

再GO TO東港城..!!* ....當時落緊雨....我地淋雨行.......唉.....自知..淋雨唔好..仲攪到感冒遲遲都未好返..*

途中林佩同XXX....................!!WOWO∼∼*又唔敢攬喎..!!車...............

係東港城..同C YUEN..林佩買左雪糕食..YUMMY*薄荷朱古力..!!∼唔記得影返幅相TIM*∼

之後佢地班人陪我去搭車...*” THZTHZTHZ!!

-------------------------------------------------------------**

P.S. {KI} 又話訓LUNCH打黎..點知遲左半個鐘...-3-"

你呀...CHRISMANS去唔去架..*我D FD都叫你出黎去玩呀...!!*

THE END

         ONLY LOVE*2006-11-15 06:56 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 28
累積人氣: 17955
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed