|
講返琴日..*放學...又去左睇醫生..*第3次了..!!
之後出左尖咀搵{KI}* 第1次同佢出去...∼嘻........買左勁多我鍾意既糖..YOYO**
可惜病緊唔食得..* 灰左.....!!之後MUMMY CALL我返屋企..!! 唉....返屋企..
食藥...訓覺...起身..食野...食藥....訓覺...起身..食野...食藥....訓覺...
成隻豬咁...係咁訓..!!*MY GOD..D藥勁眼訓囉..*"一食完就即訓....∼好跨...*
8點幾..食飯..* 沖涼...又再訓過...∼訓訓下...好多人SD MSG過黎..*THZ大家咁關心我個病呢..*"
---------------------------------------------------------------**
TODAY*!! 經過琴日同{KI}出完街....訓咁耐覺...**個病好似有好轉”
今日考GEOG..* 頭個PART 40幾題MC..* 最後2篇..問答題.." 足足冇左28分..*
BECOZ 2題10分完全唔識做..另外個8分又係唔識..*咁就明顯冇左28分喇..*咁就即係份卷死得..!!
放學......本新話去APM..點知最後冇去囉..** 就左新都..食LUNCH..∼
之後同林佩..思源去左{{民民}}屋企玩..*!! 個時有....肥至..高國信..SO進豪係到..*.
肥至同高國信係到玩SM..*OMG**!!
佢地打牌囉..*我O哂咁坐係到...我又唔識打牌喎...只好係到傾電話..∼-3-”
之後佢地話玩第樣野..*點知就係鋤D........................我又係唔識...*我發覺我唔係呢個年代既人..
連.....鋤D..打牌都唔識...-3-”鬼咩....人地教..都冇心機學!!∼宜家開始我要學下喇...*
跟住玩潛X龜....哈哈*我識玩呀..!!” THEN........我地去左肥至屋企門口..!!
等佢換衫..之後聽講佢俾阿爸鬧..我就問佢係咪俾老豆打PATPAT*!!-V-"
再GO TO東港城..!!* ....當時落緊雨....我地淋雨行.......唉.....自知..淋雨唔好..仲攪到感冒遲遲都未好返..*
途中林佩同XXX....................!!WOWO∼∼*又唔敢攬喎..!!車...............
係東港城..同C YUEN..林佩買左雪糕食..YUMMY*薄荷朱古力..!!∼唔記得影返幅相TIM*∼
之後佢地班人陪我去搭車...*” THZTHZTHZ!!
-------------------------------------------------------------**
P.S. {KI} 又話訓LUNCH打黎..點知遲左半個鐘...-3-"
你呀...CHRISMANS去唔去架..*我D FD都叫你出黎去玩呀...!!*
THE END

|