2006 年 10 月 30 日  星期一 晴天

 

   ::* SO TIRED ”!!::     

-----------------------------♥

2日都冇開電腦了...* BECOZ 2夜都12點先返到屋企..*!! SO TIRED!!"

28號開始講返喇...............”

                                                          細佬生日...∼* HAPPY BIRTHDAY*”

當天......!!9:30到達了LPY..* 一入到去大門...唔知邊個粉人...勁大聲咁叫我個名..*!!∼

俾佢嚇一嚇..**!! 好怕俾人大聲叫我全名..∼”叫全名唔係問題..但唔好咁大聲呀嘛...*痴痴地..

等埋細詩..上去上維護世界TRAINING COURSE LU∼悶悶地..就係到玩..!!

之後有班傻仔拎哂相機出黎影個D POWER POINT*傻既..都唔知影黎做咩..∼

之後我地細詩都拎左電話出黎影人....係到玩...”*!!當時我地好低能.....!!”有點KAI*

放LUNCH..我地出去食野..之後返返去上堂喇..∼下晝個堂...*搭旅遊巴去濕地公園...搭車途中....好慶咁..

細詩仲惡到爆粗罵人...-V-"*!!那人抵死的..*呵呵∼∼∼∼∼

係濕地公園∼∼又曬..又熱...!!* 得個{大}字...都冇嘜野好睇既..睇風景多..*諗住又得睇雀喇..*!!

點知全部都細細仔咁..唔用望遠鏡都完全睇唔清楚囉...行行下..

我地搵左個地方休息下..* SO TIRED...見到小明..*問佢幾時食麥記..*!!佢就話不如食大家樂...-V-"

車車車....*!! 夠鐘...放學..*係濕地公園個邊走..∼ 細C佢地話冇$$$$$$返歸..CALL左小明過黎..*!!

佢地問小明借錢..*!!笑死囉當時..*佢話要問過MISS呂先..**點知佢一打俾MISS...個個就話有錢..∼

哈哈..........-V-* 結果冇借到..*!! 我仲做左領隊..*”帶佢地去搭車...*好順利**

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------**

29號.....**

入左去表妹HOME***開PARTY!!

之後食蛋糕∼∼*!!好味呀......”朱古力味既蛋糕..”*

6點到......!! 出左元朗BBQ* 勁大喎..*!!仲有HALLOWEEN既佈置TIM"*

好好玩..又勁多野食..任食......∼” 有攤位玩..陪左表妹去玩..仲WIN左D禮物返黎..正野..

燒到10點幾......走人LU∼”返到屋企12點...攪左一大輪野....好累..!!2點訓覺..

--------------------------------------------------------------------------------------------------**

TODAY**

係屋企......唔太想出街...”*!! 幾天都好累......*** 就黎冇命喇.......!!

只好ON MSN.....同人傾計算了..*

明天生日.....唔知會點過呢....*!! 有人說不如去食韓燒...........-V-"

又有人說..去唱K..................好多好多野....**!!未到先興奮**哈哈∼∼*

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-30 04:10 PM  *留喇*  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 27 日  星期五 晴天

 

   ::*SCHOOL 旅行日::     

-----------------------------♥

∼TODAY**”今日既相遲小小PO出黎**”

簡短D講今日既事喇..∼”*

學校旅行日*!! WE GO TO 元朗大棠郊野公園”我地A班最早到..*

仲最早搵到個BBQ 埸..**哇.......................我地幫其他班壩哂D爐..∼哈哈...之後有班小學生黎左..

佢地冇爐用..最終失望而去......冇幾耐..齊人了..!!* 開始BBQ*”

現場氣氛好正..∼* 好HIGT.."玩左好耐..同班男仔玩下..!!* 走過佢地爐燒..*”係咁俾人玩..-3-”

之後我同C YUEN..PL..多芬..行左出去...係咁影相..!!影風影..影自己..*好玩....

影影下..坐左係路邊..*影其他人..哈哈∼!!仲唔俾我影到你.."***正左好多人..∼">3<”

返返去同班人玩..*同D男仔影相..”又係到玩..!!嘻*∼∼∼SO HAPPY..

影左勁多白痴相囉..*走LU* 同PL係車狂影D男仔.."哈∼∼俾人影返轉頭..仲要係俾人迫..

影左D 好樣衰的相.................................-口-"* 冇奈囉........超好玩..

------------------------------------------------------------------------------------------------**

放學.............同PL..C YUEN..多芬去左睇阿SA套{{妄想*}}

超好睇..**但有D恐怖囉..∼!!嚇死我地....................哈

THE END

         ONLY LOVE*2006-10-27 11:32 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 36
累積人氣: 17963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed