|
TODAY**我地SCOUT要去慈善行幫手..*"
6:30到左PO LAM..麥記等細詩..*!!
之後返學校LU∼*好鬼早LO...仲要成晚冇訓..!!
7點3度...上TRAVL BUS..之後好晏先到運動埸.*去到...我地仲要俾人鬧..*-V-"
集合LU* 之後PHILIP兄做COMMANDER...WOR..好威呀!!點知...轉個頭就俾人.....
今個慈善行見到好多好似識又好似唔多識既人..*
同細詩俾點左出黎...再俾烏SIR偏去個相當好既位..!!*YEAH..冇野做..係到傾計..HAHA∼
之後黎左班幼童軍..*哈...∼要扮哂大姐姐.."*叫佢地做野..-口-"!!
冇幾耐..* 小明SIR要我同細詩..AND2個男仔去搵個POLICE...幫佢做D野..!!
去到..*個警察要我地出去搵個唔知咩咩警察..哇......行到鬼死咁遠LOW......
去到個阿SIR俾左佢電話我地..*話有咩就CALL佢..哈哈..
之後佢又叫我同個男仔到對面馬路搵個MADAM..*個MADAM好好人..
只係要我係到幫手睇有冇人要幫手等等....!!但個男仔就慘D...要上到好遠好遠..*隧道口...哈哈...*
個MADAM又俾埋個PHONE NO.我.....嘻*攞左2位POLICE既電話..!!*
唉...我地學校既人..好行唔行..行我個條路..*攪到好多人認得我LO....MISS 阿SIR個個都我認得我..
話咩THANK YOU WO.......努力D∼*唉..........樣衰到......!!
------------------------------------------------------**
企左唔知幾耐...*小明打黎LO...話甘黎搵我地..!!*
哈哈..我一見到佢就係咁打佢..*"抵打..唔係佢既話..我地就唔洗俾人點到去咁鬼遠,,
仲要俾我學校既人見到喇......!!*哼哼......仲要問我拎糖,,,,
食食食....食咩丫..*返到去埸地..何SIR佢地講返我地個COURES既野..*
-3-"!!要補考..!! OMG!* 宜家先發覺24個邊既人...個個都衰到....係咁串我地囉..∼”
走個時............我係唔會咁乖女..*唔話人既..!! 臨走...都串下人先..*嘻嘻...*
16號..要去林百欣補考* 呵∼∼∼到時有人請食野..!!
搭返車入PO LAM LU.........返到去...要等曾先開會囉..*同細詩去左慧安o牛..*等左好耐..
又話好快..快條命..!! 又話俾禮物我.......-V-"!! 點知..等左佢好耐都未得..*
所以同細詩都走...唔等LU*返到屋企..當然好乖咁做工課喇....但做做下..
因為琴晚冇訓既原因,,,,,,,,令到突然好眼訓..* 丟底工課...沖左上床..訓教..*呵呵∼∼
今日就係咁LU* 好累好累.........*!!我又要訓教LO..早抖..*
---------------------------------------------------**
留個CM黎好喎...*
THE END

|