|
朝早返集會.......好累好累..今日冇嘜心情返..∼∼
低落.........操得好差............冇心情講...
1點同思源..多芬姐出去..*有班男仔就係TKL站等我地..!!
唉.......去到跑馬地睇佢地比賽*等左好耐先開波...之後就係到睇喇..*
班人好勁.."!! 坐左係到個幾鐘..* 走人LU*
途中俾我見到好耐冇食過既野..!*正......但唔記得係咩黎TIM..好味好味,,,
之後去食野....!!行左陣......返PO LAM搵林佩..信..肥至佢地*!!
係寶康玩左陣...6點走LU∼好討厭返屋企*我老豆好煩..成Q日搵野黎嘈.."妖.........!!
---------------------------------------------------**
*沒有人的方向*
怎麼會讓 我也變得一樣
冷漠眼光 為了生活而慌張
*甚麼力量 竟然能讓 夢想被遺忘
現實讓人受傷 真心卻悲劇收場
想要解放 面對現實的失望
太多假裝 帶我離開這地方*
#這虛偽的世界 就是這個模樣
不要太去在意 別人甚麼眼光
受了傷 再沮喪 我有自己的嚮往
而當我覺察到 我眼底的光芒
才發現我還是 懷抱希望理想
哭一場 在沒有人的地方(走我的方向)#
Repeat*##
走我的方向…
我帶著我的希望和理想…
THE END

|