2007 年 1 月 2 日  星期二 晴天

 

   ::*::     

-----------------------------♥

琴日出左去BBQ*          之後入左表妹屋企................... *

 

2/1**                電話...............................................冇電既情況嚴重得很.....**!!!!

                                                  攪到我MISS 左好多電話.....激死...!!

                   聽日返學LU***       做得1樣功課..*   OMG**********         又欠....!!

                                   林佩..多芬姐同我一齊唔交..XD”

 

-------------------------------------------------------------------------**

      你對我過份好.......* 但我都唔知...我係咪真係值得你去咁做......!!

{{愛一個上一課}}

像有感情 到天星 看風景
他似無還有偏卻 不承認
為了此人 算初戀 太高興
失去承受更悲傷的本領

然後遇著 我至今的經典
曾緊張得似應戰 一晚渡無限風險
然後漸漸 沉重到 不願見
人會變 情會厭 從沒甚麼保險

*誰擔保可不可 有一個愛一個
 為何我不可 值得好點結果
 即使悔恨又如何 別離得多不痛楚
 其實帶淚都該慶賀 失戀不怕多

 得多天的許可 愛一個上多一課
 自由也不錯 被吹熄的愛火
 光影總算照亮過 想開心如何懶惰
 無謂算盡機關只要情動 也不敢錯過*

逃避寂寞 期待吃喝玩樂
談得多戀愛更覺 不領會何謂快樂
誰是玩伴 誰是愛的幻覺
誰與我 能永遠 留在夢中天國

REPEAT*

 

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-03 12:03 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 1 日  星期一 晴天

 

   ::HAPPY NEW YEAR**::     

-----------------------------♥

31/12                HAPPY NEW YEAR**

                      今日入左PO LAM 同林佩食野..等思源...再去左景林搵珺..阿玲阿雯.....之後等田貝珊.....*仲加埋個o靚仔..{小側田}

.                                 THEN....出尖咀LU***”      出到去我帶路呀..勁野..!!       之後去左新世界間百貨公司....... 買酒...*

                          跟住就去左海旁...新光大道...***** 勁多人...有一半係 {{自由行}}-V-"  AND 外國人...*

                                行行下就上左個天橋.........冇人既天橋..係個到玩.......勁好玩囉..成班傻人..

                    .飲酒..{林佩做左啤妹麗.......哈哈.}}好快飲哂成枝..."*!!     好苦囉.....-V-"    玩左好耐...做左好多野....

                          珺...多芬姐佢地黎左... 小側田好攪笑....又串喎...*           差唔多倒數..........我地就落去倒數..* 埸面好HIGT*正..

                    過左好耐...去左第到.....珺走之前拉住佢同我影相...佢條仔好似呷醋咁..XD”  係咁老啤住佢...!!  佢地班人走哂...

          得返我..林佩AND思源囉....* 冇LALA有條友走黎問我地攞電話NO.  .*我O左...冇嘜講野.....思源講緊電話..得林佩同條友

               講野..........BUT 最終我地冇俾電話NO.佢...* 因為條友個樣ON99咁........呵呵.......... AFTER....力蘇黎 搵我地.....

                       好低能囉.........攪左勁耐先搵到我地............* 豬年佢係代表人物喇...!! 搵到佢後就走人LU...............

               行行下見到零食蜜語.....去左買糖,,買左30幾蚊.-口-"       之後 等唔到巴士...就飛的返家.........................

                                                    -----------------------------**

1/1                                     新一年祝大家快樂嚕..........*                     晏D出去BBQ LU* 

                         各位拜拜.........................................  留CM喇.......*

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-01 02:07 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 21
累積人氣: 18012
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed