2007 年 1 月 28 日  星期日 晴天

 

   ::*同樂日..::     

-----------------------------♥

27.1*             6點幾就起身..... 7點幾返到PO LAM搵細詩.....AND返學校* 齊人..搭旅巴到{林伯欣}

                到左..!!  就正攤位既野...... 冇嘜野攪,,,,,,*  之後就練下操喇........ 操左陣,,就出左操埸到操..

       操到好攰....*係咁俾小花話我操到行街咁.... 唉...邊係喎..!! 中途同黃曉萍撞到隻手2次..!! 大家隻手都瘀左..

   操左冇幾耐....... 就正式開始LU*  我地75係S3.... 一開始我都仲係慒慒地.!! 好采都仲識聽COMMAND!!

        初時差D出錯架..好在發現身邊既人既舉動!!哈哈....... 跟住就到我地步操LU*    

          哇哇哇.....!!好鬼緊張.... 第一次係咁多人面前操...!! 手腳有D唔協調* 叫我地EYES RIGHT..我就啤左個評審一眼..

  諗返都幾好笑.....!!操返埋隊...COMMANDER講左句野..我呆左一呆..攪到慢左成拍.....-口-" 真失敗*

      跟住小明SIR操左過黎...哈哈...唔知點解好鬼想笑...!!   我太白痴了....操完哂...就返75個邊...*

  THEN張美英送左隻大口仔夾俾我..THZ!! 之後細詩唔知因咩事....唔開心咁..就送左隻大口仔俾佢...嘿嘿,,

-----------------------------------------------------**

之後既野....待續..我又要訓LU*聽日返學......拜拜

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-29 12:30 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 26 日  星期五 晴天

 

   ::比賽*比賽::     

-----------------------------♥

今早..... KC & 林佩請假LUNCH返..”我就同SZE YUEN請左第1個小息返...∼

之後係新都行..... 去左{PIE&TART}買左個{肉鬆批}*超好味呀..!! 仲有思源個{鮮奶撻}..睇到我都

好想食..-3-"    又去左麥記陪思源食野..* 小息就返去了.....

--------------------------------------------------------------------------**

很累,,,,,,,,,,!!    明天再打!!      明天比賽**努力喇大家...

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-27 12:42 AM  *留喇*  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 22
累積人氣: 17949
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed