|
27.1* 6點幾就起身..... 7點幾返到PO LAM搵細詩.....AND返學校* 齊人..搭旅巴到{林伯欣}
到左..!! 就正攤位既野...... 冇嘜野攪,,,,,,* 之後就練下操喇........ 操左陣,,就出左操埸到操..
操到好攰....*係咁俾小花話我操到行街咁.... 唉...邊係喎..!! 中途同黃曉萍撞到隻手2次..!! 大家隻手都瘀左..
操左冇幾耐....... 就正式開始LU* 我地75係S3.... 一開始我都仲係慒慒地.!! 好采都仲識聽COMMAND!!
初時差D出錯架..好在發現身邊既人既舉動!!哈哈....... 跟住就到我地步操LU*
哇哇哇.....!!好鬼緊張.... 第一次係咁多人面前操...!! 手腳有D唔協調* 叫我地EYES RIGHT..我就啤左個評審一眼..
諗返都幾好笑.....!!操返埋隊...COMMANDER講左句野..我呆左一呆..攪到慢左成拍.....-口-" 真失敗*
跟住小明SIR操左過黎...哈哈...唔知點解好鬼想笑...!! 我太白痴了....操完哂...就返75個邊...*
THEN張美英送左隻大口仔夾俾我..THZ!! 之後細詩唔知因咩事....唔開心咁..就送左隻大口仔俾佢...嘿嘿,,
-----------------------------------------------------**
之後既野....待續..我又要訓LU*聽日返學......拜拜
THE END

|