|
16號* 係我覺得最{無助}的一天...................明天17號就係一個特別既日子..!!
可惜我偏偏唔想咁快到............!!!!
今日咳得好厲害LO..... 都唔知邊個傳染我....-V-"!! 上堂好悶....但今日係咁玩..*
放學英文精進班..*! 之去同林佩搵佢條仔......-3-" 同思源見到D不想見既人...!!
17* {{今天}}... 訓醒...咳個不停..!! 口嚨比琴日辛苦得多.........-口-"!! MUMMY叫我唔好返學.............
起左身..食左個蛋糕...食藥再訓過...* 訓到10點半..之後(拿拿林)換衫去睇醫生..O..發燒.但唔係燒得太高..!!
睇完..去左食粥........係屋企又好似豬咁又食又訓...........
就快死LU* 咳咳咳................!!
---------------------------------------------------------------------------**
今日係重要日子..*!! 可惜我出唔到街..........-V-"!! 而且我想就咁{玩完}*
THE END

|