|
6/1* 出左紅館...* 睇比賽!! {{世界香港 夜光龍.醒獅 錦標賽}}
..... 日本隊好勁....條龍橙.藍色..* 仲要一開頭打CHA..打鼓勁快囉..!!好鬼勁..
後未知道原來打鼓打CHA個5個都係女仔...** 勁野呀..唔知我地幾個幾時先可以打到咁勁呢..!!
BUT佢地最慘係9分鐘都未夠...差4秒先夠..咁就衰左..由9.35分變成8.82..慘囉....
我同林佩睇睇下覺得 澳門個條龍..青色.仲要好似有毛咁..就覺得佢好似條虫.哈哈~條虫識飛...-V-"
睇左好耐...就到郭氏出埸LU** 哈哈...大頭係打鼓..套衫好攪笑!! 到條龍好靚..* 之後我地成大班人係到{口益}*
另一邊唔知咩人..係到舉左{郭氏}既牌出黎.. 坐係我頭下面班人都係到{口益} 香港..郭氏..
阿華阿欣仲有成班男仔係咁幫手{口益}{噓}* 全埸最勁都好似係郭氏個PARTY!! 哈哈..........勁呀..
完左... 好多人都拍手..* WO!! 好多評審都俾好高分... 最後得分係9.31** 攞左冠軍嚕..** 阿欣佢地就
話{我地係冇入錯團架!!} 嘿嘿.... 睇完之後..成班人一齊走LU* 阿珺佢地班人都一齊走....
一路行我地班人玩到好癲...阿玲.雯.珊佢地係咁玩野囉..!! 我同思源都係受害者...慘....!! 最終阿珊係俾我
玩死.....*嘻嘻** 仲攪到佢碌落地..!! 嘿..好采冇事姐..* 之後分開行LU* 係咁俾班人大叫我個名...-口-"!!
之後去左食野..*衰人阿YU掛住食飯..唔鬼出黎陪我..-V-" 下次你就死..!! 好采{細詩姐}同我傾電話.THZ
--------------------------------------------------------------------------------------**
影左好多相嚕...* PO唔哂....要睇入我相簿睇..THZ**! http://photo.qooza.hk/pizza1031
日本個條龍......*
 
郭氏...既鼓陣... 郭氏個條龍..!!
 
 
THE END

|