2007 年 1 月 7 日  星期日 晴天

 

   ::* 夜光龍..::     

-----------------------------♥

6/1*                            出左紅館...* 睇比賽!!     {{世界香港 夜光龍.醒獅 錦標賽}}

                   ..... 日本隊好勁....條龍橙.藍色..* 仲要一開頭打CHA..打鼓勁快囉..!!好鬼勁..

              後未知道原來打鼓打CHA個5個都係女仔...** 勁野呀..唔知我地幾個幾時先可以打到咁勁呢..!!

                   BUT佢地最慘係9分鐘都未夠...差4秒先夠..咁就衰左..由9.35分變成8.82..慘囉....

               我同林佩睇睇下覺得 澳門個條龍..青色.仲要好似有毛咁..就覺得佢好似條虫.哈哈~條虫識飛...-V-"

          睇左好耐...就到郭氏出埸LU** 哈哈...大頭係打鼓..套衫好攪笑!! 到條龍好靚..* 之後我地成大班人係到{口益}*

                  另一邊唔知咩人..係到舉左{郭氏}既牌出黎.. 坐係我頭下面班人都係到{口益} 香港..郭氏..

         阿華阿欣仲有成班男仔係咁幫手{口益}{噓}* 全埸最勁都好似係郭氏個PARTY!! 哈哈..........勁呀..

              完左... 好多人都拍手..* WO!!  好多評審都俾好高分... 最後得分係9.31** 攞左冠軍嚕..** 阿欣佢地就

         話{我地係冇入錯團架!!} 嘿嘿....      睇完之後..成班人一齊走LU*  阿珺佢地班人都一齊走....

                一路行我地班人玩到好癲...阿玲.雯.珊佢地係咁玩野囉..!! 我同思源都係受害者...慘....!! 最終阿珊係俾我

          玩死.....*嘻嘻**     仲攪到佢碌落地..!! 嘿..好采冇事姐..* 之後分開行LU*  係咁俾班人大叫我個名...-口-"!!

    之後去左食野..*衰人阿YU掛住食飯..唔鬼出黎陪我..-V-" 下次你就死..!!  好采{細詩姐}同我傾電話.THZ

                         --------------------------------------------------------------------------------------**

         影左好多相嚕...*   PO唔哂....要睇入我相簿睇..THZ**! http://photo.qooza.hk/pizza1031

                          日本個條龍......*

         PICT0022PICT0023

                  郭氏...既鼓陣...                                             郭氏個條龍..!!

PICT0025PICT0027

PICT0029PICT0062

 

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-07 01:40 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 5 日  星期五 晴天

 

   ::我愛的人不是你...*::     

-----------------------------♥

             呢幾日大家都覺得我怪怪地..!! 心情唔好...∼∼ THZ MANY PEOPLE...!!

          ---------------------------------------------------**

     本人最憎就係D好假既人.....CHEAP人.....* 如自有自知知明既人....

         請遠離我..有咁遠彈咁遠..... 我唔想見到呢D人..!!!!!!!  我份人就係鍾意有個句講個句//

     唔LIKE既就走開.....!!*

           ------------------------------------------------------------**

      今日一早起身...... 勁肚痛..!! SO......第2小息先返.............原來林佩都係請左假..!!

         諗住一齊返.....點知等唔到....返左去.幫左多芬姐買薯條..放左包孳條落書包.......

      點知就攪到成個書包都係薯條味.....SO FUXK........!! 呵.......竟然忘記幫人買珍寶珠............

      星期6又要買返俾洋蔥囉..........  O哂.........*!!

          ------------------------------------------------------**

     星期一我又送糖..邊個要.......!!?*

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-06 12:03 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 10
累積人氣: 17937
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed