|
20/12* ART堂...繼續正馬賽克.....有排我砌...!!*
AFTER SCHOOL... 講座....好好玩囉...!! 班男仔傻傻地...”
完左後,,,上左1樓.....MISS俾完$$後....就同..林佩...KC..琪琪...胡..信..去左買X'MAS PARTY裝飾既野..
跟住就返課室..WO...好多人*!! 女班長就負責正22要送俾MISS既野.......
其他人幫手佈置課室.......6點幾先走人.........*
21/12* P.E LESSON... 要跑唔知幾多米...!! 好玩好玩...” 我地1∼4號跑第一次...MISS竟然唔計時..
話我地唔出盡力去跑.......跑得好慢....!! 唉..要跑多次.......... D人跑哂之後...全部人再黎多個ROUND..
呵呵.......跑到10.72......慢嚕慢嚕...!! 但都俾我跑到第2...*估唔到估唔到........琪琪好勁呀..9.32..
黑柴仲勁...8秒幾..*!! 厲害厲害**跑完...LAST 10MIN.打羽毛球∼*上堂..冇嘜特別...
LUNCH...思源做左件好偉大既事..令到大家有得打羽毛球....YOYO!!*值得表揚一番...*
ENG堂.....同林佩訓覺...MISS MAN 過左好耐先知我地訓左覺..
林佩變左忍影人...呵呵............. AFTER SCHOOL......留堂囉...點知小花返左黎..*
好耐冇見,,,,,,,,留完堂...幫手佈置HALL............冇幾耐..就返課室佈置** 爽呀....佈置左2個地方...
雖然HALL我只係幫左小小...BUT都正呀...****** 今年課室..正得麻麻地...!!”
我負責畫黑板..正野...!!!!!!* 畫畫下.....D男仔又畫...!!* 係咁俾人串囉.......” 我的媽.................."!!
班人串小我一陣都唔安樂....屎忽鬼.........又俾人串我高度..-V-"!! 攪左好耐......7:15 先走..
THE END

|