|
10/12 * 家長日.........*~~ 死左...................................................................
平均分差1分先合格.....39.06但MISS係咁讚我...嘻嘻*
仲話我ENG同HISTORY合格..有機會升F.6...哈.....呢D野聽住先喇..
又什麼如果我有考中文..我平均分會合格........唉.......下學期就努力LU*
11/12 * 家長日後補假........∼
出左陣街..........之後去左搵人.........∼∼∼ 呵呵..........................**
美好的一天............正....!!
12/12 * 今天.......................係學校既身活....好不堪!!!!!!!!!!!
一整天都被玩...........∼*-V-"!! 唉..有時有點討厭某些人........*
放學.....見到黃SIR..*又屈佢攞朱古力食...!!
THEN搵左阿珺..** 唉.........阿珺.唔好再嬲喇......*你咁嬲我地...........我都好傷心.....”
唔想3年既友情就咁冇..........-3-" 你幾時先唔再嬲.......!!??*
之後返左去上{{{英文精進班...}}}..............係咁同林佩傾計........累到佢俾MISS話左幾次...
但林佩講D癈話...真係令我想打死佢......*哈哈~~~~ 落堂後....去左新都...同班男仔係到玩..
勁低能.......叫我地買什麼嬰兒紙尿片.....哈.......低能到不堪!!*
THE END

|