2007 年 1 月 10 日  星期三 晴天

 

   ::共你有過開心與感嘆"::     

-----------------------------♥

TODAY*** 一朝早俾個{{8婆MISS}}收左個電話...!!!!!!! 妖....仲同佢嘈左陣...*

                           又話會俾我電話班主任...頂!! 俾俾俾...放學都仲未俾...* 呢2日唔洗用喇...!! SO FUXK..

                       --------------------------------------------------------------------**

                今日洋蔥生日嚕...* HAPI B DAY*!!       非常唔好意思..初時唔知你生日....而又{{唔小心}}打左你幾野..

        哈哈...........!!!!!          都請左你食糖補返數喇..*嘿嘿*

                       今日的心情嚴重不佳..**** 唉...         LUNCH... 睇班際籃球!! 我地4A VS 3A......

               我地班可算係打得幾出色..嘿嘿... 分數非常可觀....*!! 41比1 真係勁野....  可惜3A慘敗了...

         {3A的同學仔唔好氣餒呀..!!哈哈...........}  

                       ---------------------------------------------------------------**

蔣雅文/李逸朗-白眼

難道極速點起火 為怕厭惡了一個
我問誰能合襯 教我可靠近
如相戀只因不想 夢裡驚醒不好過
其時無伴侶 半夜三更陪我麼

*其實我又憑什麼 試過心死也灰過
 說著未來定然是多一首慘歌
 那痛處未敢觸摸 愛上你又要扮傻
 若果很愛我 但願這是我心多
 常覺愛是禍 但願這是我心多*

#誰人認定愛始終會淡
 共你有過開心與感嘆
 要十年共對即使很困難
 能全力奮身不像玩

 誰人認定愛始終會散
 讓我與你一起懶得理白眼
 能欣賞平凡 會細味平淡
 手心不再冰冷#

曾練習將心綑綁 別要愛到這麼放
說以後 無話講 卻滲出冷汗
難討好真的冤枉 自愛也算得恰當
其實誰又想 每日孤單在冷巷

REPEAT*##

能將手再挽 過了站和站 始終不會失散

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-10 10:46 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 9 日  星期二 晴天

 

   ::" 分手不要太悲哀*::     

-----------------------------♥

7/1*                    MY BLOG 又變身了..呵呵..........又要幫細詩攪攪舍XG了..*

8/1*            放學朱仔陪我係ART ROOM..做埋份功課..*之後去左新都JOIN埋思源佢地..*

               6個傻婆..1個傻仔一齊坐係美食廣埸傾計......唉...之後收到個MSG!!  唉................................

                   當天極冇心情...*     多得你地.......我先好返D..THZ喇..*

9/1*                     今日.........*  唔可以俾自己靜落黎...!! 不想令自己胡思亂想!!!!!!!!!!!!!!!!

                       我盒朱古力又俾人掃清.........* 請唔到2位捐血者食TIM...................................

                今日朱仔同思源捐血...* 真偉大...可憐我未夠16Y'S..咪我又玩下..!!   MATHS堂好好玩.....!!

                       係咁打高國信 .......  哼....玩我丫喇....!!       AFTER SCHOOL.... WE GO TO THE 英文精進班..*

                   --------------------------------------------------------------------**

梁詠琪-原來愛情這麼傷

我睜開眼睛 卻感覺不到天亮
東西吃一半 莫名其妙哭一場
我忍住不想 時間變得更漫長
別與你有關 否則又開始胡思亂想

*我日月無光 忙得不知所以然
 找朋友交談 其實全幫不上忙
 以為會習慣 有你在才是習慣
 你曾住在我心上 現在空了一個地方

 原來愛情這麼傷 比想像中還難
 淚水總是不聽話 幸福躲起來不聲不響
 太多道理太牽強 道理全是一樣
 說的時候很簡單 愛上後卻陣腳大亂*

REPEAT*

只想變得堅強 強到能夠去忘
無所謂悲傷 只要學會抵抗

原來愛情這麼傷

原來愛情是這樣 這樣峰迴路轉
淚水明明流不乾 瞎了眼還要再愛一趟
有一天終於打完 思念的一場戰
回過頭再看一看 原來愛情那麼傷
下次還會不會這樣
 

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-09 11:28 PM  *留喇*  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 23
累積人氣: 17950
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed