|
7/1* MY BLOG 又變身了..呵呵..........又要幫細詩攪攪舍XG了..*
8/1* 放學朱仔陪我係ART ROOM..做埋份功課..*之後去左新都JOIN埋思源佢地..*
6個傻婆..1個傻仔一齊坐係美食廣埸傾計......唉...之後收到個MSG!! 唉................................
當天極冇心情...* 多得你地.......我先好返D..THZ喇..*
9/1* 今日.........* 唔可以俾自己靜落黎...!! 不想令自己胡思亂想!!!!!!!!!!!!!!!!
我盒朱古力又俾人掃清.........* 請唔到2位捐血者食TIM...................................
今日朱仔同思源捐血...* 真偉大...可憐我未夠16Y'S..咪我又玩下..!! MATHS堂好好玩.....!!
係咁打高國信 ....... 哼....玩我丫喇....!! AFTER SCHOOL.... WE GO TO THE 英文精進班..*
--------------------------------------------------------------------**
梁詠琪-原來愛情這麼傷
我睜開眼睛 卻感覺不到天亮
東西吃一半 莫名其妙哭一場
我忍住不想 時間變得更漫長
別與你有關 否則又開始胡思亂想
*我日月無光 忙得不知所以然
找朋友交談 其實全幫不上忙
以為會習慣 有你在才是習慣
你曾住在我心上 現在空了一個地方
原來愛情這麼傷 比想像中還難
淚水總是不聽話 幸福躲起來不聲不響
太多道理太牽強 道理全是一樣
說的時候很簡單 愛上後卻陣腳大亂*
REPEAT*
只想變得堅強 強到能夠去忘
無所謂悲傷 只要學會抵抗
原來愛情這麼傷
原來愛情是這樣 這樣峰迴路轉
淚水明明流不乾 瞎了眼還要再愛一趟
有一天終於打完 思念的一場戰
回過頭再看一看 原來愛情那麼傷
下次還會不會這樣
THE END

|