|
5/2* 陸運會大日子............******
一早起身正了{飛碟}給朋友們吃,,,,,,7點3到了坑口..*等埋思源佢地就飛的去{西貢鄧x堅運動埸.}
到左就周圍行下...... 返到去集隊.再上看台..!! 攪左一大輪比賽開始了....*
同思源..多芬..KC周圍走去玩..*HAHA∼∼ 每個運動員都好落力..*好勁呀.."
LUNCH...... 食完野..又走來走去..* 排左好耐隊先去到買野飲.......* 點知....俾我見到D野.....
點解次次都俾我見到.....???* 你可以唔好俾我見到你.....消失係我面前得嘛.....*
見到佢地之後.....全程係看台上發呆.....* 之後到班際接力..個個都好快呀..* 勁∼∼∼
得到第3* 放學就等思源佢地食野..我同林佩.琪琪周街行...* 再去了{滿記}食甜品..*好正.
食完就走到西貢碼頭逛逛......* 見到班男仔圍住隻唔知咩生物係到玩..影相..*HAHA∼
我同KC就拎住相機..電話..周圍影相..*嘿...... 經 許SIR既影相心得後...我也不自覺地喜歡了影相..*
今日影左好多相.... 要睇就去MY PHOTO:http://photo.qooza.hk/pizza1031
 
好多人排隊去買野.∼”
彭彭拎住群社支旗..好威呀!!
 
傻仔駿 X 不便露面既業兄.... 之 人妖LOOK*
糖水........* @滿記..
 
 
6/2* 陸運會第2天............* 好頭痛..* 痛死了.......................
冇返陸運會..................... 失去了 {擲鐵餅比賽} O.........
THE END

|