|

|
|
::*睇碟日......::
-----------------------------♥ |
|
今朝一起身...就正親隻腳........好痛囉!!
攪到今日唔出得街...得返IRIS佢地幾個傻人通街行....SORRY∼∼
同你地傾返電話補數...嘿嘿* 係屋企太悶了..點左細佬落街幫我租碟睇!!
租左5套戲黎睇** {妄想}{寶貝計劃}{3分鐘先生}仲有2套唔記得咩戲
拎住幾包著片..朱古力..食食食...* WO∼∼.睇戲最好就係有得食*
發覺我宜家既最大興趣就係食野..*YO!!最好俾多D野我食...**爽呀....
明天又返學了...........返3日..又放年假!! 新年正呀...... /\$/\"!!
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-02-12 12:35 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::出街.....::
-----------------------------♥ |
|
今日.........同IRIS & 她的FD 阿YU出街了..........
去左TW..同佢地買野......嘿嘿* 又瘋狂地購物了!!當是舒發我的心情........
散散心........呼..........* 呢排好多人都叫我TAKE CARE* 唔好諗咁多.. 開心D!!*
嘿..多謝大家既關心喇..” I WILL TAKE CARE***
之後同佢地出左灣仔...去左間非常有FEEL既CAFE*食物好味..飲品好味..外觀好正..*哈哈∼∼∼
8點幾就返屋企∼∼之後出WP食DINNER!!11點多回家了...*
-----------------------------------------------**
今日沒心情影相.......!! 相機放在袋裡.....不露面..........-V-"
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-02-11 01:49 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|