2007 年 2 月 20 日  星期二 晴天

 

   ::細菌感染*::     

-----------------------------♥

TODAY**  19/2

WE WENT TO GRANDMOTHER HOUSE*  好開心....*

同表妹玩左陣....... 狂玩NDS...*   隻眼由朝早已經好痛....

點知玩玩下......覺得好唔妥..照下鏡發現隻眼越來越紅...嚇死我..我表妹都俾我嚇親!

跟住落去睇醫生.......OMG..話我細菌感染..冇嘜大礙* 好快好返..好彩姐..咪返學都仲係咁

真係唔知點算**   要滴眼藥水.好涼!!哈哈∼∼”

10點到走人LU**          宜家隻眼好唔妥......D眼藥水好似冇末到咁..

隻眼仲係好紅囉....*仲好屎痛呀...!!HELP ME!!!!!!

---------------------------------------------------------------**

聽日去長洲玩...*     未出發先興奮**XD”

THE END

         ONLY LOVE*2007-02-20 03:20 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 18 日  星期日 晴天

 

   ::*HAPI NEW YEAR*:: 疑惑    

-----------------------------♥

18號***

HAPI  NEW YEAR**

今日本身去姑媽個到..點知有D事改期了**

所以係屋企發{毛}了!!.....悶得要死!!

17號*

朝早同阿媽去飲茶{相當乖呢....*}

之後出九龍城... 買野... 去左九龍城廣場..見到{蘇玉華&彭晴}..

真人見到..都幾靚女喎..!!但見到明顯係老喇....D魚尾紋出哂黎...* 真慘...∼

PICT0029PICT0062

跟住去左買花......好靚呀D花..* 買左好多.. 又買左2枝玫瑰花*相當漂亮呢..{可惜係我俾錢..*}

好貴好貴....*買左我$百幾蚊...仲要請我細佬食飯..真可憐..*

6點幾就出左去搵阿YU班人..食飯..PIZZA HUT!! 正..之後去行花市..班傻仔好好笑,,

買左勁多野黎玩...送左樣大口仔既野俾我...*哈......THZ!!又會咁得意知我鍾意大口仔既*

行左好耐....!!  之後周圍行.......... 12點幾...有5個人送我返屋企*HAPI HAPI*

----------------------------------------------**

PICT0035 以上幾幅相..用阿媽部機影..{好濛}

THE END

         ONLY LOVE*2007-02-19 01:40 AM  *留喇*  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 35
累積人氣: 17962
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed