|

|
|
::*等運到....::
-----------------------------♥ |
|
今日冇出街** 阿媽就同細佬出去拜年..
我就係屋企等運到...........發呆..呆足一日...!!
又同下人玩勁舞......* 玩到悶..........
隻眼好似開始好返D.....* 但對住部電腦對得耐..隻眼又會好痛..
真玩死........!!!! 同左IRIS 傾電話...哈哈..話上黎我屋企拜年..
屋企都冇人..拜咩呢...糖就有得你食...XD”
---------------------------------------------------**
LAST 3 DAY(** CAN DO MY HW!! OOOOO...........
開始動手做功課.....決定唔再出街... 係屋企扮乖女..*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-02-22 11:19 PM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::長洲..*::
-----------------------------♥ |
|
po住一d相先......
其他相聽日返落相簿....
STWEBERRY CAKE好味..*

THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-02-21 01:35 AM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|