2007 年 3 月 23 日  星期五 晴天

 

   ::派卷*::     

-----------------------------♥

今日派卷...... 3份卷.*

ENG卷..PAPER 1A 18/45{PASS}

           LISTEN      64/100{PASS}

MATHS卷1            24/100{FAIL}<--超低分.....低分得可憐

--------------------------------------------**

放學林佩走人...同KIKI係新都等阿KWAN..係到吹水.......

等埋KC黎到.......傾左好多野.........*SO FUNNY!!!

又玩NDS*** 痴左線.................

-----------------------------------------------*

期待去長洲度假**爽呀...............................................

唉..............但係.................

22.3      最後一日考試...考ART*很好..*GOOD!!

放學去左新都..再返去考中文ORAL*笑爆咀...D人係咁講GAP*點知聽人講係咁笑全組會冇分!!

聽完O哂咀..琴日我地組人仲係咁係到笑囉....!!考完去搵KC佢地..玩啤牌.NDS.勁噪..

THE END

         ONLY LOVE*2007-03-23 10:59 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 21 日  星期三 晴天

 

   ::WHAT DO YOU THINK ABOUT ME?::     

-----------------------------♥

TODAY** 同思源小息先返學..**

返到去就考中史....痴線......成份卷都唔知UP嘜..*

係咁亂作囉..唔知有冇10分呢......

放學沖左上美術室攞畫.......又急急腳走人.........攪完一輪事項....

滾到新都食野.......KC黎左..堅呀剪左頭髮...個師父仲幫佢用紫色髮泥幫佢正頭..*好紫aH..!

見到班男仔.........話覺得我個頭都好紫.*玩咩...我個頭係啡架....!!!

係新都行左陣.........話去景林點知我中途走人....* 

班友仔係咁串我囉........大佬!!!俾你班人激死.....唔好再咁叫我喇..救命呀!!!!!

---------------------------------------------------------**

今天心情不愉快*********         想說的話的確很難開口....!!

--------------------------------------(

我聽日會搵你既!!我唔淆架!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-03-22 12:23 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 12
累積人氣: 17922
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed