|

|
|
:::考試好唔掂:::
-----------------------------♥ |
|
PE LESSON.. 5月考試要自創舞步囉....... 玩死.....*
成績..ENG文一份唔合格..中文2份唔合格
D成績真係差到完全唔掂.....!!!! 真可憐.... 2份ORAL都死左..唉
--------------------------------------------------------**
ENG有2堂...落左HALL玩咩美文週活動..有PART唱歌仔...好低能咁..
好好笑....玩收物件...D人飛哂D襪同鞋出去....XD"最後我地4A壓倒性勝出.勁呀*
放學後..同KC小姐去ART ROOM 畫埋D畫....之後係到影下BB時代既相...*V*
好可愛........有點自戀TIM****
之後去新都美食......搵思源佢地..........傾計傾到6點幾先走人...*V*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-03-26 11:16 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::::心灰意冷:::::
-----------------------------♥ |
|
今天好早起身呀{9.AM}...!!難得放假咁早..真厲害..*
成大班人上左阿YU屋企玩....嘿嘿..反轉佢間屋..*又飲左酒=]*
6點幾就GO HOME....說服MUMMY 食PIZZA HUT* 嘻...口才非常了得...
晚上......有D心郁郁想食雪糕....就去買左成大盒雪糕返屋企..*好正!!GOOD*
------------------------------------------------------**
唔知係咪人大左DD* 好多事諗通左*
唉......心灰意冷!! 宜家個心好煩....  
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-03-25 11:24 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|