|

|
|
::HAPI HAPI*::
-----------------------------♥ |
|
今天8"30又要返去考ENG LISTENING*做得不是太好...T V T"
放學後同KC去了慧安一回兒....就走了..................
出左去同阿YU食LUNCH!! 嘿......係咁同我講笑話囉......笑到我痴痴地.....
陪佢去買了D做FACIAL既野....*V* 開心死.... 個SALESGIRL..送左支HANDCREAM俾我.
嘻嘻* 真係正............ 之後返屋企LU** 眼訓死..........成日唔夠訓.....-3-"
------------------------------------------**
TOMORROW ..... 出獅.......廟會廟會..*
正呀................但 8點9到MK地鐵站............HELP ME*太早了..
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-03-18 01:44 AM *留喇* [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
::MATHS EXAM IS TOO BAD*::
-----------------------------♥ |
|
TODAY** MATHS EXAM.......
每次都偏偏係考冇嘜溫個PART*真吹脹......
MC同長題目都唔多識囉.....難到你丫...........  
放學去左椰林閣HAVE LUNCH* SO GOOD**再周圍HEA*
又去左寶康搵低B駿佢地...又話咩有人吹雞...超..點知咪又係冇.....
攪到同思源冇戲睇.............-3-"閃了去圖書館..... 但一見到太多字...就想訓...
NEXT PLACE IS 德富.........等佢地踢波.....
今日個人玩完了...累得很..----------------完--------------------**
聽日都要返去ENG LISTENING..............訓耐D都唔得......!!冇人性既學校!!哼
18號...........廟會廟會..*
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-03-16 11:36 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|