2007 年 3 月 3 日  星期六 晴天

 

   ::ART*::     

-----------------------------♥

今天..........晨早流流7點幾起身.......同KC返ART**

返到去SET好哂野......就走去TOIL....係1樓見到小花.....**傾左2句就走LU.

返去就開始...點知我地都要畫野囉..11點幾阿嘉同黑柴走人....得返我同KC 2條友仔

俾人畫........!! 坐左3粒鐘...好累囉....夠鐘即走人...

--------------------------------------------

思源同多芬姐等我地.........再去左味千食LUNCH....*

飲品* 士多啤梨+熱情果...{好味好味}

----------------------------------------------------

DINNEER..同細佬班師父去元氣食壽司..*食左好多....好飽呀....*

{睇下幾高.......2棟唔同架....**}

10個人.........食左咁多..........-V-"!! 

THE END

         ONLY LOVE*2007-03-04 12:43 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

   ::*HAPI::     

-----------------------------♥

今日.......... 調左位......*

個位幾好幾好......***  雖然同阿林冇嘜兩句..但附近D人幾好玩..

小息係張枱到畫畫畫.... *嘿..........GEOG堂...阿SIR又冇返......MR.李 代堂............

AT RECCESS.. 做埋哂D低能野......*     

ART堂......繼續畫我既DAIRY..!!*   畫花畫到上癮.... 太鍾意畫花喇..*V**

LUNCH  KC出去買飯俾我地...*  THZ U SO MUCH!!!

CHINESE堂...又代課.....同林佩~琪琪玩.....   好白痴咁*

同胡...玩打手....SHIT* 俾佢打左好多野....紅哂.......ENG堂冇嘜野...又係多爛GAP*

放學..去左ART ROOM做埋D野....多謝哂MISS伍既朱古力...*V*

走人...見到KWAN就同佢傾左幾句..{呵...我真係高左架!!}THEN出去搵阿YU**

回家......表妹又黎左.....黎住3日.....-口-"從此我張床又迫左..""

--------------------------------------------**

聽日ART要返去...學人扮MODEL*{SHIT....又神早流流返去}

呵.....但諗起聽日就應該會幾開心..*

THE END

         ONLY LOVE*2007-03-03 12:32 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 2
累積人氣: 17993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed