|
琴日** 13/2*
好地地咁返學...* LUNCH出左去食飯...返到黎俾修哥捉左..知道我地偷走去食飯..!!
我..思源..林佩..多芬姐..俾人捉左上106* 寫口供紙..之後MISS方MISS關黎左..
頂..俾佢地鬧幾句..3堂都唔俾我地上FU{?}K!!...佢地又走左..* 我地就係到傾計..!!
跟住MO LIN同邱君黎左..MO LIN同我地傾計...講D野好好笑..**之後到江SIR黎傾計XDXD”
修哥返黎..要打俾阿媽...OMG!!" 關日研就打俾我阿媽-3-" 又俾人鬧!!
{{DIU}}每人2個缺點!! 我就黎唔洗升F.5喇..!! 加返之前既1個小個!!再加今次2點缺點!!唉..........
仲要今個學期都冇得出去食飯囉!! 頂頂頂頂!!!!!!!!!!!!
TODAY*!! 14/2*
*情人節大快樂呀*!!! 琴晚正朱古力..正到3點幾!! 眼訓死...*
第朝起身...D朱古力俾老豆放哂入雪櫃!!! 頂~~~~攪到我好鬼慶*
D朱古力放左入雪櫃後..拎返出黎會融....{咁都唔知??勁冇常識!!!!!!!} 已經專登唔放入雪櫃喇...
仲要懶醒放入雪櫃......唉........返到學校*小息已經融融地..激死囉!!第1小息好多人派朱古力呀*正...
我又係咁派朱古力...又有好多收獲*正野....HAPI HAPI*
AFTER SHOOL...... WE GO TO 新都城TO BUY THINGS DO MY ART HW!!最後買唔到..*
趕時間走人..出左去搵GRANDMOTHER佢地食飯...食完飯我走先...去左搵人..**^^"
好好笑...一大班人去左飲酒..* 哎...有幾個傻KAI醉左唔返屋企* 嘿..我11點到走人LU*
----------------------------------------------------**
今日見到你........好唔知點咁~~~~!! 有點煩...........
---------------------
聽日放假LU*!!! 24號冇得返去做壁畫TIM* NEW YEAR係咪真係出獅呢∼”
THE END

|