2007 年 2 月 15 日  星期四 晴天

 

   ::不能放低!!::     

-----------------------------♥

今天同左FANNY的朋友仔出街了.......

開心開心....**又影左好多相*HAHA∼∼不便公開..嘿

----------------------------**

見到你!!!!!  就很痛苦...*      仲估唔到你係咁乞人憎......

-------------------------------------------------------**

期待暑假的旅行................................................*******

但又不想中4的日子咁快完................更不想3月的來臨!!

THE END

         ONLY LOVE*2007-02-15 11:32 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 14 日  星期三 晴天

 

   ::*情人節!!::     

-----------------------------♥

琴日** 13/2*

好地地咁返學...* LUNCH出左去食飯...返到黎俾修哥捉左..知道我地偷走去食飯..!!

我..思源..林佩..多芬姐..俾人捉左上106*  寫口供紙..之後MISS方MISS關黎左..

頂..俾佢地鬧幾句..3堂都唔俾我地上FU{?}K!!...佢地又走左..* 我地就係到傾計..!!

跟住MO LIN同邱君黎左..MO LIN同我地傾計...講D野好好笑..**之後到江SIR黎傾計XDXD”

修哥返黎..要打俾阿媽...OMG!!"  關日研就打俾我阿媽-3-" 又俾人鬧!!

{{DIU}}每人2個缺點!!      我就黎唔洗升F.5喇..!! 加返之前既1個小個!!再加今次2點缺點!!唉..........

仲要今個學期都冇得出去食飯囉!! 頂頂頂頂!!!!!!!!!!!!

TODAY*!! 14/2*

*情人節大快樂呀*!!!          琴晚正朱古力..正到3點幾!! 眼訓死...*

第朝起身...D朱古力俾老豆放哂入雪櫃!!!     頂~~~~攪到我好鬼慶*

D朱古力放左入雪櫃後..拎返出黎會融....{咁都唔知??勁冇常識!!!!!!!} 已經專登唔放入雪櫃喇...

仲要懶醒放入雪櫃......唉........返到學校*小息已經融融地..激死囉!!第1小息好多人派朱古力呀*正...

我又係咁派朱古力...又有好多收獲*正野....HAPI HAPI*

AFTER SHOOL...... WE GO TO 新都城TO BUY THINGS DO MY ART HW!!最後買唔到..*

趕時間走人..出左去搵GRANDMOTHER佢地食飯...食完飯我走先...去左搵人..**^^"

好好笑...一大班人去左飲酒..*  哎...有幾個傻KAI醉左唔返屋企* 嘿..我11點到走人LU*

----------------------------------------------------**

今日見到你........好唔知點咁~~~~!! 有點煩...........

---------------------

聽日放假LU*!!!       24號冇得返去做壁畫TIM*   NEW YEAR係咪真係出獅呢∼”

THE END

         ONLY LOVE*2007-02-15 12:46 AM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 1
累積人氣: 18064
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed