|

|
|
::*電髮了..::
-----------------------------♥ |
|
電完髮LU*****今次電到好爆...HAHA∼∼∼
----------------------------------------------------------**
今 天 又 外 出 了 * 很 開 心 " 又 SHOPPING了**
瘋 狂 地 買 野.. 哈 哈 *
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-02-04 03:29 PM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
::BEST DAY*::
-----------------------------♥ |
|
今朝好乖女呀......*9點幾彈左起身......* 11點到就同細佬AND MUMMY出黃埔飲茶.!!
之後就去行街................* 再去搵姑媽班人.....* 上左佢地HOME..!!
悶死.....個個大人係到大牌....*TOO BORING* 班細佬仔就係走廊發癲..跑跑跳跳..!!連我細佬都一齊玩..
我都想同下佢地玩既.只不過.....唔知係咪大個左..*個人變得靜左....仲好被動............-V-"!!
最後只係同個BB女玩....”引到BB女係咁笑......*HAHA∼∼老實講..我係傻婆一名..*
5點走人LU......冇留係姑媽到食飯.....就返返黃埔LU* 去左食越南野......*”超好味呢..........
 酒樓...........好靚呢.*
非常柔雅的一間酒樓** 美觀值100分..
---------------------------------------------------------------------------------*
晚飯好味好味的..*一件不留*呵呵
我的{粒粒草莓果汁*}好好飲的..”
THE END

|
|
ONLY LOVE*︰2007-02-04 12:39 AM *留喇* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 207 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|