2007 年 1 月 25 日  星期四 晴天

 

   ::*別想太多...::     

-----------------------------♥

今朝冇請假就晏返學...*真失敗!! 又要留堂...真PK!!

ENG堂...... 做SPEAKING* 要講咩FAMOUS PEOPLE....... {YOUR ADMIRE PERSON}.....

趙生AND蔡生......講埋D衰野LOR** HAHA∼ 仲俾MISS知道左...

ART堂..... 開始為我既{馬柵}上色... 周圍搵我地F.3個年既{廣告彩}* YOYO...搵到好多人既..BUT係都搵唔到

我同KC個個LO!!   但好好彩俾我搵到{某人}個盒...... 堅開心..* LUNCH GO TO THE HALL...!!

買左士多啤梨朱古力返去食... MATHS阿SIR冇返..調哂位..同林佩坐..*THEN黎左個阿SIR代堂... !!

激死喇..!! 係咁俾人玩...要我用朱古力黎換返D計數機同書..∼∼-3-"      同林佩係咁俾人揘囉..* ..好鬼痛..”

第2堂MATHS要做咩小測....識D唔識D*!!放學要留堂LO!! 同MANKA係咁傾計..HAHA*同佢傾計好攪笑.

走人.......彭彭陪我去禮堂搵下我留底左既野.... 頂..*2本圖書..一幅相.. 留底左..!!搵唔返..死得架..!!

頂......D校工又唔知拎Q左去邊..!!FU..K....!!!!激死喇......................................!!

-----------------------------------------------------------------------**

好後悔...點解自己唔親口問你....!!唉....................

----------------------------------------------------------------**

唔經唔覺...我打左咁多篇日記..*HAHA∼*301篇..!

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-25 10:26 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 24 日  星期三 晴天

 

   ::*I FEEL OK LA~~::     

-----------------------------♥

今日ENG堂..... 肚痛..痛到痴線!!”       上上下堂MISS問我有冇事..!! 如果緊要既就落醫療室..*

哈哈.........仲要問左勁多次....*          最終我都係唔落......-V-" 突然唔多想落醫療室....!!!

呢排上堂好想訓覺...但班男仔又係咁正我..............* 激死!!     ART堂... 要趕幅比賽既畫....*

放學同KC一齊留係到做多陣..* THEN....GO TO 圖書館借本HK既書.... 呵呵..* 對幅畫好有用,,**

之後走人...去搵返思源佢地..** 傾左陣...就返學校JOIN返細詩..* 要咩咩陸運會彩排*煩..........

再落返去同MISS呂傾D野... WO...有{探索}LU*   SO HAPI∼* 心情都正D..哈哈.......

27號.....我諗我地75既人..到時會死哂囉...........∼!! TOO BAD LA~~

THE END

         ONLY LOVE*2007-01-24 11:46 PM  *留喇*  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



pizza1031
暱稱: WING*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
::自閉數天::
::唉::
::I AM BACK::
::LAST::
::傷心::
文章分類
全部 (413)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*”我個囡∼”
日誌統計
文章總數: 413
留言總數: 170
今日人氣: 3
累積人氣: 18024
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed